JonteFire2 Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 När jag gör film och sånt. så hackar camen och då är den inte tillgänglig. och om jag byter usb-intag så kommer det upp en ruta där det står "USB-enhet känns inte igen" Varför funkar det inte?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 När jag gör film och sånt. så hackar camen och då är den inte tillgänglig. och om jag byter usb-intag så kommer det upp en ruta där det står "USB-enhet känns inte igen" Varför funkar det inte?? Testa att använda den på en annan dator för att se om det är din dator det är fel på eller din webcam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Har du installerat drivrutiner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 7 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Har du installerat drivrutiner?vad är det för ngt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Det finns på skivan du får med när du köpte kameran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Det finns på skivan du får med när du köpte kameran.det är inte säkert att han fick med drivrutiner. vissa webkameror behöver inga. som min :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Jo men eftersom han har problem med den låter det som att det är drivrutinerna som saknas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Man brukar kunna hitta drivrutiner på tillverkarens hemsida också. Vad för kamera har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 När jag gör film och sånt. så hackar camen och då är den inte tillgänglig. och om jag byter usb-intag så kommer det upp en ruta där det står "USB-enhet känns inte igen" Varför funkar det inte?? Som någon annan säger så kan det vara drivrutinerna.Om det följde med en skiva när du köpte din kamera så lägg in den i CD/DVD-läsaren. Klicka sedan på att installera Drivrutiner. Annars så sök på kamerans namn på Google och leta dig fram på tillverkarens hemsida efter "drivers" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 7 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Jag satte i drivern(skivan) i cd-romen och det kommer upp en ruta där det är två st mappar.. På den ena står det Directx9.0 och på den andra står det driver.. Vilken ska jag ta och vad ska jag ta sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Välj Driver och följ instruktionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 7 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Men när jag tar driver kommer det upp massa andra program Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.