Jolt Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Rage against the machine - Rage against the machine (antar att det är den första skivan då jag inte sett något namn på den) . Har också fått Goldfingers första skiva i födelsedagspresent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Holy Diver - Dio, typ tre år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Priestess - Hello master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Priestess - Hello master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Bob Dylan - Deluxe Package (3CD) Pink Floyd - The Dark Side of the Moon Pink Floyd - The Wall Pink Floyd - Wish You Were Here Ozric Tentacles - Erpland Ozric Tentacles - Strangitude Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 kan du möjligen länka alla låtar som är med i bob dylan deluxe pack? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Guns N' Roses - Chinese Democracy (en vinyl och 2 cd)vart köpte du vinyl med dom?? och kommer inte chinese ut i bara en skiva??iaf så va mitt senaste gnr- chinese democracy Köpte vinylen på Ginza! Jag menade att jag köpte två ex av vanliga cdn :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 kan du möjligen länka alla låtar som är med i bob dylan deluxe pack? :o http://www.lastfm.se/music/Bob+Dylan/+albumsDär finns alla hans album, så när du hittar den så är det bara att klicka och du får se vilka som är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Ja när köpte jag en skiva senast? Var det 2004 kanske? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 LP:n Axis: Bold As Love med Jimi Hendrix Experience Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Bloodhound Gang - Hooray For Boobies :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 acdc - thunderstruck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.