Signify Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Porcupine Tree - Deadwing. Fantastisk skiva. Har kollat in lite med dem, intressant må jag säga, men inget jag fastnat för. Kan du rekommendera något särskilt album? Top4 imo: 1. Fear of a blank planet 2. Deadwing 3. In Absentia 4. Lightbulb Sun Mästerverk allihopa =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Porcupine Tree - Deadwing. Fantastisk skiva. Har kollat in lite med dem, intressant må jag säga, men inget jag fastnat för. Kan du rekommendera något särskilt album? Top4 imo: 1. Fear of a blank planet 2. Deadwing 3. In Absentia 4. Lightbulb Sun Mästerverk allihopa =) Man tackar så mycket! ;D Symptom ska få ett litet tack han med ;) Kollar in så fort jag får chansen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Köpt en skiva? w00t, jag har alldrig köpt en cd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Electric banana band, 1999 Men jag tankade Martin Jondos senaste album nyss <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Köpt en skiva? w00t, jag har alldrig köpt en cd. Varför skriva i tråden då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 26 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2012 BUMP! :D Bloodhound Gang - Hefty Fine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 27 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2012 Inget, använder grooveshark :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 27 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2012 Diablo Swing Orchestra - Pandora's Piñata Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 29 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2012 Bob Dylan - Beyond here lies nothin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 11 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 Köpte: The Smashing Pumpkins - Siamese Dream på vinyl förrut. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 Jag har aldrig i hela mitt liv köpt en skiva för pengar, och jag skulle aldrig lägga ner pengar på det heller :sorcerer: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 6 September 2012 Rapport Dela Skrivet 6 September 2012 Inte direkt en skiva, men köpte "Beside You in Time" med Nine Inch Nails idag, musik-DVD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.