kimp@n Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Finns det fler inbjudningar någonsans ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Senaste inviten gavs väl ut innan jul, så det finns nog inte många kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Köp det. Det är värt pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 8 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Pallar inte köpa :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Pallar inte köpa :/Då får du väl klara dig utan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Köp det. Det är värt pengarna. Jag hoppas verkligen att du skojjar! kimp@n, skaffa inte spotify så sjukt överskattat och skitdåligt så det inte är sant! Bara folk som lyssnar på mainstream-musik inom nån genre kan tycka spotify är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 han kanske gillar mainstream? dessutom är inte allt på spotify mainstreammusik. betalat för det hade jag aldrig gjort dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Dom har ju över 1 miljon låtar nån borde väll vara bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 (redigerat) lakka.se gratis invites varje dag!!! (bara 1 per ip) Redigerat 8 Februari 2009 av Planin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Köp det. Det är värt pengarna. Jag hoppas verkligen att du skojjar! kimp@n, skaffa inte spotify så sjukt överskattat och skitdåligt så det inte är sant! Bara folk som lyssnar på mainstream-musik inom nån genre kan tycka spotify är bra! Säger han som inte haft Spotify ;) 'Bara mainstreammusik' är ju helt och hållet skitsnack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Spotify fick man då när man hittade en 5000 gratis invites på nån sida! (Y) Men tycker inte det är så värst bra, jävligt dålig att dem sätter in reklam när man lyssnar på sin musik.. och säger "om ni köper spotify behöver ni inte höra reklamen" >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Köp det. Det är värt pengarna. Jag hoppas verkligen att du skojjar! kimp@n, skaffa inte spotify så sjukt överskattat och skitdåligt så det inte är sant! Bara folk som lyssnar på mainstream-musik inom nån genre kan tycka spotify är bra! Jag lyssnar på rätt så udda band och Spotify hade t.o.m låtar från dem. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.