Npoti Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Skrivet 9 Februari 2009 hej jag spelar Fallout 3 och när jag typ går in i ett hus och skjuter 5st och sen när jag ska gå ut så får jag fel meddelande (den dära skicka inte saken) jag har fusk kanske e därför vet inte varför de e så hjälp!? Citera
Garone Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Skrivet 9 Februari 2009 hej jag spelar Fallout 3 och när jag typ går in i ett hus och skjuter 5st och sen när jag ska gå ut så får jag fel meddelande (den dära skicka inte saken) jag har fusk kanske e därför vet inte varför de e så hjälp!? Avaktivera alla mods. Citera
Npoti Skrivet 9 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 9 Februari 2009 hej jag spelar Fallout 3 och när jag typ går in i ett hus och skjuter 5st och sen när jag ska gå ut så får jag fel meddelande (den dära skicka inte saken) jag har fusk kanske e därför vet inte varför de e så hjälp!? Avaktivera alla mods. de ska väll inte dampa för jag har gjort min gubbe 100 i alla skills och sånt elle? han e i level 77 Citera
TheGreatest Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Skrivet 9 Februari 2009 hade du detta när du körde utan fusk? Citera
Garone Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Skrivet 9 Februari 2009 hej jag spelar Fallout 3 och när jag typ går in i ett hus och skjuter 5st och sen när jag ska gå ut så får jag fel meddelande (den dära skicka inte saken) jag har fusk kanske e därför vet inte varför de e så hjälp!? Avaktivera alla mods. de ska väll inte dampa för jag har gjort min gubbe 100 i alla skills och sånt elle? han e i level 77 Prova starta nytt spel då... Sparfilen kanske har blivit korrupt. Citera
Npoti Skrivet 9 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 9 Februari 2009 hej jag spelar Fallout 3 och när jag typ går in i ett hus och skjuter 5st och sen när jag ska gå ut så får jag fel meddelande (den dära skicka inte saken) jag har fusk kanske e därför vet inte varför de e så hjälp!? Avaktivera alla mods. de ska väll inte dampa för jag har gjort min gubbe 100 i alla skills och sånt elle? han e i level 77 Prova starta nytt spel då... Sparfilen kanske har blivit korrupt. felet va att jag va i för hög level provade sänka till level 20 då gick de tack för svaren ändå :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.