Hoppa till innehåll

Trollkarlens Hemligheter

360Xbox

Rekommendera inlägg

Tycker det är lamt. Tricken de avslöjar är dåliga och opopulära, sen är hela programmet sexistiskt när det kommer till de halvnakna tjejerna och skämten.

Och inte för å tala om "Hemligheten bakom det här tricket är att det endast går att genomföra till en TV-publik" - WTF? Jag har sett mycket bättre "magi" på tv ;) Sånt här trolleri ska ju kunna genomföras till riktig publik med väluttänkta trick, inte j*vla digitalt crap.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker det är lamt. Tricken de avslöjar är dåliga och opopulära, sen är hela programmet sexistiskt när det kommer till de halvnakna tjejerna och skämten.

Och inte för å tala om "Hemligheten bakom det här tricket är att det endast går att genomföra till en TV-publik" - WTF? Jag har sett mycket bättre "magi" på tv ;) Sånt här trolleri ska ju kunna genomföras till riktig publik med väluttänkta trick, inte j*vla digitalt crap.

Typ hälften är inför tv publik...

Är såga av i mitten opopulärt? Är gå på vatten opopulärt? Är att spetsa nån med ett svärd opopulärt?

Det är ju femte avsnittet, det kommer troligen bli bättre...

PS!!! Assistenterna ska ju vara i bikini ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är såga av i mitten opopulärt? Är gå på vatten opopulärt? Är att spetsa nån med ett svärd opopulärt?

Att sticka svärd i någon som ligger i en kista är ju supersweet, men inte om kistan ser ut som något du hittar i AREA 51. Sen alla dessa skynken som täcker för hela tiden. Ett bra trick ska planeras och utföras så noga att man inte har någon aning över huvudtaget hur det kunde gått till. Man ska ju inte tänka "Okej, någonting hände ju uppenbarligen bakom skynket...".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att sticka svärd i någon som ligger i en kista är ju supersweet, men inte om kistan ser ut som något du hittar i AREA 51. Sen alla dessa skynken som täcker för hela tiden. Ett bra trick ska planeras och utföras så noga att man inte har någon aning över huvudtaget hur det kunde gått till. Man ska ju inte tänka "Okej, någonting hände ju uppenbarligen bakom skynket...".

Men ungefär om man trollar bort någon under skynket osv så är det ju klart att man ska ha skynken...

Men jag gillar inte när dom har skynken på ett trick som inte skulle behöva de...

Men mer än hälften av tricken så fattade jag ionte hur dom gjorde, ungefär då dom snurrade tjejens huve osv

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ganska värdelöst program, tycker jag. De flesta tricken listar man ju ut själv hur det går till, jag menar vemfan räknar inte ut att myntet han trycker en ciggarett igenom är falskt? Dessutom stör jag mig på berättarrösten som hela tiden kommenterar trollkarlens assistenter.

Redigerat av Postpunk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...