360Xbox Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Nån som brukar se Trollkarlens Hemligheter? Kanal 5 Söndagar kl 21:00 Asbra Tv-Serie som handlar om att dom avslöjar kända trolleritrick Just nu är det på del 5 tror jag av 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Aa, det är asbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Jorå, fast lite segt är det. Och berättarröstmannen har ju ingen känsla... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Tjejerna tar uupp för mycket av programmet. Me like! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Ser det varje gång, det med flismaskinen var nice igår :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Ser det varje gång, det med flismaskinen var nice igår :-)aa, man anade inte precis att han hoppade ner vid sidan bakom en spegel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Ser det varje gång, det med flismaskinen var nice igår :-)aa, man anade inte precis att han hoppade ner vid sidan bakom en spegel Jag såg speglen direkt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Tycker det är lamt. Tricken de avslöjar är dåliga och opopulära, sen är hela programmet sexistiskt när det kommer till de halvnakna tjejerna och skämten. Och inte för å tala om "Hemligheten bakom det här tricket är att det endast går att genomföra till en TV-publik" - WTF? Jag har sett mycket bättre "magi" på tv ;) Sånt här trolleri ska ju kunna genomföras till riktig publik med väluttänkta trick, inte j*vla digitalt crap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Tycker det är lamt. Tricken de avslöjar är dåliga och opopulära, sen är hela programmet sexistiskt när det kommer till de halvnakna tjejerna och skämten. Och inte för å tala om "Hemligheten bakom det här tricket är att det endast går att genomföra till en TV-publik" - WTF? Jag har sett mycket bättre "magi" på tv ;) Sånt här trolleri ska ju kunna genomföras till riktig publik med väluttänkta trick, inte j*vla digitalt crap. Typ hälften är inför tv publik...Är såga av i mitten opopulärt? Är gå på vatten opopulärt? Är att spetsa nån med ett svärd opopulärt? Det är ju femte avsnittet, det kommer troligen bli bättre... PS!!! Assistenterna ska ju vara i bikini ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Tycker det är lamt. Tricken de avslöjar är dåliga och opopulära, sen är hela programmet sexistiskt när det kommer till de halvnakna tjejerna och skämten. Och inte för å tala om "Hemligheten bakom det här tricket är att det endast går att genomföra till en TV-publik" - WTF? Jag har sett mycket bättre "magi" på tv ;) Sånt här trolleri ska ju kunna genomföras till riktig publik med väluttänkta trick, inte j*vla digitalt crap. Typ hälften är inför tv publik...Är såga av i mitten opopulärt? Är gå på vatten opopulärt? Är att spetsa nån med ett svärd opopulärt? Det är ju femte avsnittet, det kommer troligen bli bättre... PS!!! Assistenterna ska ju vara i bikini ;) Att sticka svärd i någon som ligger i en kista är ju supersweet, men inte om kistan ser ut som något du hittar i AREA 51. Sen alla dessa skynken som täcker för hela tiden. Ett bra trick ska planeras och utföras så noga att man inte har någon aning över huvudtaget hur det kunde gått till. Man ska ju inte tänka "Okej, någonting hände ju uppenbarligen bakom skynket...". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Tycker det är lamt. Tricken de avslöjar är dåliga och opopulära, sen är hela programmet sexistiskt när det kommer till de halvnakna tjejerna och skämten. Och inte för å tala om "Hemligheten bakom det här tricket är att det endast går att genomföra till en TV-publik" - WTF? Jag har sett mycket bättre "magi" på tv ;) Sånt här trolleri ska ju kunna genomföras till riktig publik med väluttänkta trick, inte j*vla digitalt crap. Typ hälften är inför tv publik... Är såga av i mitten opopulärt? Är gå på vatten opopulärt? Är att spetsa nån med ett svärd opopulärt? Det är ju femte avsnittet, det kommer troligen bli bättre... PS!!! Assistenterna ska ju vara i bikini ;) Att sticka svärd i någon som ligger i en kista är ju supersweet, men inte om kistan ser ut som något du hittar i AREA 51. Sen alla dessa skynken som täcker för hela tiden. Ett bra trick ska planeras och utföras så noga att man inte har någon aning över huvudtaget hur det kunde gått till. Man ska ju inte tänka "Okej, någonting hände ju uppenbarligen bakom skynket...". Men ungefär om man trollar bort någon under skynket osv så är det ju klart att man ska ha skynken...Men jag gillar inte när dom har skynken på ett trick som inte skulle behöva de... Men mer än hälften av tricken så fattade jag ionte hur dom gjorde, ungefär då dom snurrade tjejens huve osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Postpunk Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 (redigerat) Ganska värdelöst program, tycker jag. De flesta tricken listar man ju ut själv hur det går till, jag menar vemfan räknar inte ut att myntet han trycker en ciggarett igenom är falskt? Dessutom stör jag mig på berättarrösten som hela tiden kommenterar trollkarlens assistenter. Redigerat 10 Februari 2009 av Postpunk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.