Gäst Member Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Skrivet 9 Februari 2009 Har inte sett någon sån här tråd i PS3-forumet. Jag blev förvånad, för jag trodde verkligen att någon skulle skapa en sådan här tråd om Resident Evil 5. Spelet kommer ut någonstans i slutet av Februari tror jag, jag längtar fruktansvärt tills detta spel kommer ut. Resident Evil 4 är också ett väldigt bra spel, tror detta kommer slå RE4! Diskutera om spelet här! Citera
Gäst sebaztian Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Skrivet 9 Februari 2009 Det släpps den 13 mars ;) Citera
shoobree Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Skrivet 9 Februari 2009 Har inte sett någon sån här tråd i PS3-forumet. Jag blev förvånad, för jag trodde verkligen att någon skulle skapa en sådan här tråd om Resident Evil 5. Spelet kommer ut någonstans i slutet av Februari tror jag, jag längtar fruktansvärt tills detta spel kommer ut. Resident Evil 4 är också ett väldigt bra spel, tror detta kommer slå RE4! Diskutera om spelet här! lol? Vem ser vi här då? Är inte det Member? Iaf.. tankade hem demot som kom ut för 2-3 veckor sen. Jag gillar spelet och kommer nog köpa det när det kommer ut. Alltså release dagen. Citera
Gäst Member Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Skrivet 9 Februari 2009 Ser ganska kul ut! :lol: Jag kan direkt säga att det kommer äga. En rekommendation! Citera
Sidney Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Skrivet 9 Februari 2009 Ser ganska kul ut! :lol: Jag kan direkt säga att det kommer äga. En rekommendation! Hur vet du det? Citera
360Xbox Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Skrivet 9 Februari 2009 Ser ganska kul ut! :lol: Jag kan direkt säga att det kommer äga. En rekommendation! Hur vet du det? Har troligen prövat demot, men igentligen säger inte demot att hela spelet är bra Citera
Gäst Member Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Skrivet 9 Februari 2009 Ser ganska kul ut! :lol: Jag kan direkt säga att det kommer äga. En rekommendation! Hur vet du det? Är 100% säker på. Har spelat spelet på demo och sedan har jag testat det i en affär också. Det är helt störtskönt. Alla som gillar skräckspel skall köpa detta! =P Citera
bazti Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Skrivet 10 Februari 2009 Ser ganska kul ut! :lol: Jag kan direkt säga att det kommer äga. En rekommendation! Hur vet du det? Är 100% säker på. Har spelat spelet på demo och sedan har jag testat det i en affär också. Det är helt störtskönt. Alla som gillar skräckspel skall köpa detta! =P Det i affären var ju ett demo det med. Men det har stora chanser att bli bra. Citera
Garone Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Skrivet 12 Februari 2009 Ser ganska kul ut! :lol: Jag kan direkt säga att det kommer äga. En rekommendation! Hur vet du det? Är 100% säker på. Har spelat spelet på demo och sedan har jag testat det i en affär också. Det är helt störtskönt. Alla som gillar skräckspel skall köpa detta! =P Det i affären var ju ett demo det med. Men det har stora chanser att bli bra. Vilka konsoller släppts det för? Citera
CheatingB33 Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Skrivet 13 Februari 2009 Ser ganska kul ut! :lol: Jag kan direkt säga att det kommer äga. En rekommendation! Hur vet du det? Är 100% säker på. Har spelat spelet på demo och sedan har jag testat det i en affär också. Det är helt störtskönt. Alla som gillar skräckspel skall köpa detta! =P Det i affären var ju ett demo det med. Men det har stora chanser att bli bra. Vilka konsoller släppts det för? PS3, XBOX 360 tror jag Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.