Gäst Member Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Har inte sett någon sån här tråd i PS3-forumet. Jag blev förvånad, för jag trodde verkligen att någon skulle skapa en sådan här tråd om Resident Evil 5. Spelet kommer ut någonstans i slutet av Februari tror jag, jag längtar fruktansvärt tills detta spel kommer ut. Resident Evil 4 är också ett väldigt bra spel, tror detta kommer slå RE4! Diskutera om spelet här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sebaztian Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Det släpps den 13 mars ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Har inte sett någon sån här tråd i PS3-forumet. Jag blev förvånad, för jag trodde verkligen att någon skulle skapa en sådan här tråd om Resident Evil 5. Spelet kommer ut någonstans i slutet av Februari tror jag, jag längtar fruktansvärt tills detta spel kommer ut. Resident Evil 4 är också ett väldigt bra spel, tror detta kommer slå RE4! Diskutera om spelet här! lol? Vem ser vi här då? Är inte det Member? Iaf.. tankade hem demot som kom ut för 2-3 veckor sen. Jag gillar spelet och kommer nog köpa det när det kommer ut. Alltså release dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Roligt Demo , men ack vad kort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Ser ganska kul ut! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Ser ganska kul ut! :lol: Jag kan direkt säga att det kommer äga. En rekommendation! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Ser ganska kul ut! :lol: Jag kan direkt säga att det kommer äga. En rekommendation! Hur vet du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Ser ganska kul ut! :lol: Jag kan direkt säga att det kommer äga. En rekommendation! Hur vet du det? Har troligen prövat demot, men igentligen säger inte demot att hela spelet är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Ser ganska kul ut! :lol: Jag kan direkt säga att det kommer äga. En rekommendation! Hur vet du det? Är 100% säker på. Har spelat spelet på demo och sedan har jag testat det i en affär också. Det är helt störtskönt. Alla som gillar skräckspel skall köpa detta! =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Ser ganska kul ut! :lol: Jag kan direkt säga att det kommer äga. En rekommendation! Hur vet du det? Är 100% säker på. Har spelat spelet på demo och sedan har jag testat det i en affär också. Det är helt störtskönt. Alla som gillar skräckspel skall köpa detta! =P Det i affären var ju ett demo det med. Men det har stora chanser att bli bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Ser ganska kul ut! :lol: Jag kan direkt säga att det kommer äga. En rekommendation! Hur vet du det? Är 100% säker på. Har spelat spelet på demo och sedan har jag testat det i en affär också. Det är helt störtskönt. Alla som gillar skräckspel skall köpa detta! =P Det i affären var ju ett demo det med. Men det har stora chanser att bli bra. Vilka konsoller släppts det för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CheatingB33 Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Ser ganska kul ut! :lol: Jag kan direkt säga att det kommer äga. En rekommendation! Hur vet du det? Är 100% säker på. Har spelat spelet på demo och sedan har jag testat det i en affär också. Det är helt störtskönt. Alla som gillar skräckspel skall köpa detta! =P Det i affären var ju ett demo det med. Men det har stora chanser att bli bra. Vilka konsoller släppts det för? PS3, XBOX 360 tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.