JonteFire2 Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Har skaffat VirtualDub och fattar f*n ingenting.. Hur delar man klippet så att det blir mindre?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 http://www.google.se/search?hl=sv&q=vi...3%B6k&meta= Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 9 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Tack nu fattar jag lite men jag har inte fått svar på hur man delar klippet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Spara okomprimerade delar av orginalvideon. Sedan är det bara och klippa ihop dina delar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 9 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Det är fixat nu.. jag gör det på windows movie maker istället.. kan nästan allt om WMM... Nån moderator kan ta bort den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Det är fixat nu.. jag gör det på windows movie maker istället.. kan nästan allt om WMM... Nån moderator kan ta bort den Skryt mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Låser för att hindra off-topic chat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg