360Xbox Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 (redigerat) I år kommer Dead Rising 2 till Xbox 360... Vad mer kan man säga? JAG LÄNGTAR REDAN :D :D :D http://gamereactor.se/nyheter/16863/Dead+R...2+utannonserat/ De finns bilder och trailer Redigerat 9 Februari 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 hoppas man kommer kuna spela co-op på detta, ofline asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Nice ^^ Älskade ettan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Haha! Jag och min kompis satt i matsalen idag och diskuterade Dead Rising, och då kom vi in på DR2. Och jag sa att det inte varkade komma. I alla fall än, och vi diskuterade vad som skulle kunnas ändras och så i 2an. Så kommer jag hem och läser detta :D Har ettan men tyckte bara det var jobbigt med alla j*vla klockor hela tiden och spring hit spring dit, rädda dem, död. blah. Men jag kanske skulle ta och prova igen^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.