Mintplanta Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 (redigerat) Undrar vad användarna på detta forum spelar för instrument av ren nyfikenhet. Själv spelar jag trummor och ska börja spela elbas va de lider. Tror det redan finns ett par såna här trådar men dom verkar vara rätt döda nu. Redigerat 10 Februari 2009 av Mintplanta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Jag spelar Gitarr ;) Jag har spelat trumma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Gurka Trummor på musiken och ibland på raster när Olle har öppet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Piano:P Jag spelar varje torsdag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Gitarr i 3 år utan lärare, trummor i 1,5 år varav sista halvan med lärare på gymnasiet. Näsflöjt också såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Gurka Trummor på musiken och ibland på raster när Olle har öppet Jag svär på gud att jag ska döda dig :D <3 Gitarr, i skolan >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Spelade elbas innan, men nu är det tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Spelade elbas innan, men nu är det tråkigt. Min farsa spelar bas, i Kitchen and the plastic spoons. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johnsmith Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Har en gitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.