MentalogisT Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Förresten mamma har ett gammalt dragspel som jag spelar på när jag vill tortera mina kompisar :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 gittar har spelat i 4år :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 (redigerat) Spelade elbas innan, men nu är det tråkigt. Hädare! Gitarr och bas, ser mig dock mer som basist än gitarrist. (Eftersom att jag kan det fyrsträngade instrumentet bättre ^^) Gitarr har jag lirat i snart 2år (1,5 med lärare). Bas ca 1,5år. Sång "bemästrar" jag endast i kör. (Då hörs det inte hur illa det egentligen låter) Kan dra några enkla komp på trummor också om det behövs. Redigerat 11 Februari 2009 av Simple Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Gitarr, kan spela nåt på bas också (Spelade det förut). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 (redigerat) gitarr, klarar mig halvdåligt på bas och kan spela några enkla komp under en kortare tid på trummor. kazoo oxå förresten Redigerat 11 Februari 2009 av Symptom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Har precis börjat spela gitarr. :) Ska nog börja med elgitarr om det fortsätter vara roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 (redigerat) ELBAS!!! <3 <3 <3 <3 Spelar även gitarr Redigerat 12 Februari 2009 av LIME Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 ölburk ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktorio Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 trummor wohooooooooooooooooooooooooooooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Gittar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Är för dålig för att spela något instrument över huvud taget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 tar lektioner och övar mest elbas, tuba, trumpet och piano. spelar ganska mycket gitarr i perioder och sjunger en hel del i kör. ser dock tuba som mitt huvudinstrument sen några veckor tillbaks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.