A16 Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 vilka (vilken) låt tar ni på expert? själv tar jag the middle och rooftop eller vad den heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Finns redan en sån här tråd, men jag tar alla förutom byob, hot for teacher , satch boogie och ibland scream aim fire.. Mobba inte mig för att ja e typ, urkass numera ;3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Alla, fyran e svinlätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Alla men satch boogie =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 crazy train osv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Fick GH WT och hade inget annat spel innan så det var kul men jag e rätt bra än då! :D Jag klarar på expert: Beutiful Disaster The Joker Vet ej namnet Och övar på B.O.Y.O.B typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Hhaa, jag är typ översämst :'D Körde giget med Satch Boogie, och klarade bara första låten :_ Prövade sen de andra på quickplay och misslyckades ändå ;< Expert gitarr dåva ;3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Alla utom satch boogie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Rooftops What I've Done Obstacle1 Freak On A Leash Good God Too Much Too Young Too Fast Living On A Prayer Hail To The Freaks The Middle Our Truth Känner mig som en mästare xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Finns likadan tråd som sagt, låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg