A16 Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Skrivet 11 Februari 2009 vilka (vilken) låt tar ni på expert? själv tar jag the middle och rooftop eller vad den heter
Gäst Darkshiver Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Skrivet 11 Februari 2009 Finns redan en sån här tråd, men jag tar alla förutom byob, hot for teacher , satch boogie och ibland scream aim fire.. Mobba inte mig för att ja e typ, urkass numera ;3
Paffi Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Skrivet 13 Februari 2009 Fick GH WT och hade inget annat spel innan så det var kul men jag e rätt bra än då! :D Jag klarar på expert: Beutiful Disaster The Joker Vet ej namnet Och övar på B.O.Y.O.B typ
Gäst Darkshiver Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Skrivet 14 Februari 2009 Hhaa, jag är typ översämst :'D Körde giget med Satch Boogie, och klarade bara första låten :_ Prövade sen de andra på quickplay och misslyckades ändå ;< Expert gitarr dåva ;3
LordFelix Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Skrivet 20 Februari 2009 Rooftops What I've Done Obstacle1 Freak On A Leash Good God Too Much Too Young Too Fast Living On A Prayer Hail To The Freaks The Middle Our Truth Känner mig som en mästare xD
Rekommendera inlägg