prophet Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Jag drömmer aldrig någonting som är äckligt, för drömmar är ju endå inte verkliga.Omformulera, because that made no sense at all. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Att min familj var på 1 båt och där låg det pengar överallt. Lol? Jag tog allt sen gick jag och tappa allt i vattnet. Lol igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 För många år sen när jag var typ fem år drömde jag en mardröm. Det var massa färger överallt och sedan såg jag en bur. Då kom det ett troll fram och säger: "NU ÅKER DU IN I LATJOO LAJBAN FÄNGELSET!!!" Sedan var jag i buren och jag vaknade och jag var jätterädd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 För många år sen när jag var typ fem år drömde jag en mardröm. Det var massa färger överallt och sedan såg jag en bur. Då kom det ett troll fram och säger: "NU ÅKER DU IN I LATJOO LAJBAN FÄNGELSET!!!" Sedan var jag i buren och jag vaknade och jag var jätterädd. Ja, verkligen läskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Jag drömde om att Jag var med i naruto serien tillsamman med naruto9 0.o Sen kom min 10 åriga syrra och körde över mig med en bil. Sen vaknade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Själv drömde jag att jag jag såg hela mitt rum kunde inte röra mig, låg i mitten av sängen. jag såg en svart "gas" eller skugga som rörde sig sakta åt vänster och sen när den kom till mig gjorde den något. Det lät i mitt huvud massa med konstiga ljud typ om man tappar en kastrull. Jag vet inte vad dessa drömmar kallas fast det var en flicka som dog i det huset jag bodde i. Denna drömmen upprepades hela tiden när jag somnade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Själv drömde jag att jag jag såg hela mitt rum kunde inte röra mig, låg i mitten av sängen. jag såg en svart "gas" eller skugga som rörde sig sakta åt vänster och sen när den kom till mig gjorde den något. Det lät i mitt huvud massa med konstiga ljud typ om man tappar en kastrull. Jag vet inte vad dessa drömmar kallas fast det var en flicka som dog i det huset jag bodde i. Denna drömmen upprepades hela tiden när jag somnade.Det låter mycket som Sleep Paralysis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 20 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Drömde att jag och två kompisar åkte runt i en båt på en simtävling och fiskade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Jag drömde en gång att några Big Brother tävlande hade sex.En tjej låg i vattnet åsså kom en kille med världens länsta k*k och tjejen drog ned sina bikinibyxor och han skulle just köra in den när en bäver kommer upp till ytan och biter av han kuken...Det sprutar blod,båda skriker,killen faller i vattnet och dör.Sen tar tjejen hans k*k och kör upp den i röven och stönar sen slutar drömmen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Haha, vaknade nyss, drömde att jag var i Peru och säljde kokain o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Det sjukaste jag har drömt var när jag var hemma och sov, då kom det rosa upplåsbara elefanter och började fiska ur min pool, då gick jag ut och blåste ur luften ur dom så dom dog... ''läääääskigt'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Det sjukaste jag drömt var nog... HAHA x'D Jag drömde att jag var i nåt hus, vet inte riktigt vad det var för hus.. men stort var det, och sen skulle jag och min bror köpa bröd och då kom vi helt plötsligt till en tågstation och där stod en man med kostym men ett leksakståg som 3 personer fick plats i, och allt var liksom helt färgglatt, och mannen sa "HAIL" och sen hoppade vi på tåget, och sen åkte vi till ett ställe där det var massa bruna saker som stod åt alla möjliga håll (jag vet jättekonstigt) och sen helt plötsligt var min katt där, och han var större än vad huset var och sen vaknade jag ._. :( :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.