prophet Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 (redigerat) I gruppen Lajf slipper du alla oseriösa kommentarer, alla meningslösa trådar. Lajf är öppet för alla människor som har överlevt 15 tuffa vintrar så länge man håller sig i skinnet. Prata om livets gåtor, kärleksmysterier eller vad du vill. http://data.fuskbugg.se/skalman01/---Lajf.jpg Undantag kan förekomma för folk under femton om jag, eller majoriteten i gruppen tycker att personen är tillräckligt mogen för att vara medlem i Lajf. Klicka här för att komma till gruppens startsida. Redigerat 11 Februari 2009 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Har ansökt :-p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 11 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Har ansökt :-p Godkänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Har ansökt :-p Godkänt. En fråga, är vi allierade med FuskaKlubben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Har ansökt :-p Godkänt. En fråga, är vi allierade med FuskaKlubben? Om ordet Allierad ens förekommer i gruppen vill jag ta tillbaka min ansökan :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Har ansökt :-p Godkänt. En fråga, är vi allierade med FuskaKlubben? Om ordet Allierad ens förekommer i gruppen vill jag ta tillbaka min ansökan :S NER MED FK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 11 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Har ansökt :-p Godkänt. En fråga, är vi allierade med FuskaKlubben? Vi är inte allierade med någon annan klubb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Får jag vara med? (a) Jag brukar vara seriös! Och jag fyller snat fjorton :) Så då blir det annars bara ett år kvar ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Jag säger ja till att ge småbarnen (Börja inte gnälla, ni vet vad jag menar) en chans, men sen vill jag också ha nolltolerans mot oseriöshet ;) Var inte rädd för att kicka ut de oseriösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 många nya grupper på sistone :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Jag säger ja till att ge småbarnen (Börja inte gnälla, ni vet vad jag menar) en chans, men sen vill jag också ha nolltolerans mot oseriöshet ;) Var inte rädd för att kicka ut de oseriösa. I must disagree, no offence :> Har ansökt, tycker att 15 vintrar är ypperligt och bör vara stenhårt! Förutom om det finns medlemmar som är yngre men har visat sig vara mogna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Jag säger ja till att ge småbarnen (Börja inte gnälla, ni vet vad jag menar) en chans, men sen vill jag också ha nolltolerans mot oseriöshet ;) Var inte rädd för att kicka ut de oseriösa. I must disagree, no offence :> Har ansökt, tycker att 15 vintrar är ypperligt och bör vara stenhårt! Förutom om det finns medlemmar som är yngre men har visat sig vara mogna. Ja, jag tycker att alla borde få en chans att visa sig vara mogna, annars är det ut på direkten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.