Gäst 0011 Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Någon mer än jag som rådnar så for man ska säga något inför klassen. Efter lovet ska vi redovisa europa.ojojoj tex när vi har bild så kommer en lärare fram till mej och säger typ:Va fint då blir jag röd i ansiktet Varför?? jag kommer inte klara at redovisa va F*n ska jag göra :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Någon mer än jag som rådnar så for man ska säga något inför klassen. Efter lovet ska vi redovisa europa.ojojoj tex när vi har bild så kommer en lärare fram till mej och säger typ:Va fint då blir jag röd i ansiktet Varför?? jag kommer inte klara at redovisa va F*n ska jag göra :huh: Jag vet inte precis, jag har inte något sådant problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Någon mer än jag som rådnar så for man ska säga något inför klassen. Efter lovet ska vi redovisa europa.ojojoj tex när vi har bild så kommer en lärare fram till mej och säger typ:Va fint då blir jag röd i ansiktet Varför?? jag kommer inte klara at redovisa va F*n ska jag göra :huh: Ett knep som många använder, är att titta upp i taket, eller på läraren, för att då behöver man inte titta på dom i klassen som skrattar(Eller alla kanske respekterar dig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 På läraren eller taket funkar inte man blir bara till sagd kålla på dom i publiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Någon mer än jag som rådnar så for man ska säga något inför klassen. Efter lovet ska vi redovisa europa.ojojoj tex när vi har bild så kommer en lärare fram till mej och säger typ:Va fint då blir jag röd i ansiktet Varför?? jag kommer inte klara at redovisa va F*n ska jag göra :huh: jag vet inte prcis vad du ska göra för det har inte hänt mig, men det bästa är nog att öva på tal före att du ska läsa om europa inför klassen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Kolla på väggen bakom klassen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Säg ha va sa du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Någon mer än jag som rådnar så for man ska säga något inför klassen. Efter lovet ska vi redovisa europa.ojojoj tex när vi har bild så kommer en lärare fram till mej och säger typ:Va fint då blir jag röd i ansiktet Varför?? jag kommer inte klara at redovisa va F*n ska jag göra :huh: Min kompis rodnar hela tiden :lol: en liten anmärkning ba:Det stavas rodnar och inte rådnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Sätt fryspåsar på kinderna och hoppas att dom inte blir röda, eller så titta ner i golvet eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Försök att inte tänka på det, det blir bara värre om du gör det. Ärligt så tror jag inte att någon bryr sig, det är bara du. Skulle tror att ditt "problem" kommer att växa bort :) Så har det varit med många i min klass, ett tag rodnade alla när det var något :P Nu gör ingen det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Bara....Stå ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Titta inte ner i golvet för då är det ju tråkigt. Som Orson alternativ: Titta på väggen bakom klassen är ett bra förslag eller så kan du ju bara stirra på en person eller läraren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.