Gäst Justfiwi Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Battlefield 2 har jag klarat bra med FX 5800 128 Mb, grymt roligt spel.Haha för tillfället så sitter jag på ett FX5500 och klarar BF2 XDNo problemo Men hm... kanske WC3 eller Diabo 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 då är cs perfekt om du vill döda sen kan du spela mot botar på easy för att dom är så lätta xD När jag senast spelade CS mot botar så dog jag snabbare närjag spelade på easy än på hard :( Jag förstår inte saken. Jag bara dog när jag spelade på easy. Men men (Y) Vilken version klarar min dator av som högst tror ni :o ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 då är cs perfekt om du vill döda sen kan du spela mot botar på easy för att dom är så lätta xD När jag senast spelade CS mot botar så dog jag snabbare närjag spelade på easy än på hard :( Jag förstår inte saken. Jag bara dog när jag spelade på easy. Men men (Y) Vilken version klarar min dator av som högst tror ni :o ? 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Jag tror att din data klarar av första Battlefield eller Unreal Turnement ;) Som e grymma spel B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.