Hoppa till innehåll

Dator


RazerInc

Rekommendera inlägg

Hej! Då min beställning krånglade så fick jag aldrig delarna jag beställde (men pengarna iaf) :angry:

Så nu har jag bestämt att jag ska fixa mer pengar och köpa bättre system

Kommer detta "äga"

http://i40.tinypic.com/snmam8.jpg

 

 

Iaf det något ni vill byta ut så säg till :rolleyes:

 

 

EDIT: Kollade hur mtk W den kommer dra i 85% load

http://i41.tinypic.com/1432420.jpg

 

Redigerat av RazerInc
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag spelar Far Cry 2 på Very High med HD4850, den datorn ser bra och framtidsvänlig ut :) Du lär kunna maxxa alla spel idag på Ultra high i Dx9, Dx10 vet jag inte riktigt hur krävande det är men detta är en prisvärd dator iaf.

 

tack för snabba svaret =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hade tagit den billigare versionen av Asus P5Q, billigare chassi, annorlunda cpu-fläkt. och för pengarna som var över så hade jag köpt ett 4870x2

kan du lägga ihop ett paket med dem saken du sa för ca 10k?

Redigerat av RazerInc
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag måste bara fråga: hade du tänkt att överklocka datorn? Om inte så borde du göra som ForlorN sa, men också möjligtvis ta en bättre hårddisk som t.ex. denna

Bara överklockat 1 gång (grafikkort på en gammal dator, men det va med rivatuner. Har alldrig gjort i bios eller liknande)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag spelar Far Cry 2 på Very High med HD4850, den datorn ser bra och framtidsvänlig ut :) Du lär kunna maxxa alla spel idag på Ultra high i Dx9, Dx10 vet jag inte riktigt hur krävande det är men detta är en prisvärd dator iaf.

Med HD4850 kan du maxa Far Cry 2 med DX10 så 4870 kommer troligen klara det ännu bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...