RazerInc Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 (redigerat) Hej! Då min beställning krånglade så fick jag aldrig delarna jag beställde (men pengarna iaf) :angry: Så nu har jag bestämt att jag ska fixa mer pengar och köpa bättre system Kommer detta "äga" http://i40.tinypic.com/snmam8.jpg Iaf det något ni vill byta ut så säg till :rolleyes: EDIT: Kollade hur mtk W den kommer dra i 85% load http://i41.tinypic.com/1432420.jpg Redigerat 15 Februari 2009 av RazerInc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Jag spelar Far Cry 2 på Very High med HD4850, den datorn ser bra och framtidsvänlig ut :) Du lär kunna maxxa alla spel idag på Ultra high i Dx9, Dx10 vet jag inte riktigt hur krävande det är men detta är en prisvärd dator iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 15 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Jag spelar Far Cry 2 på Very High med HD4850, den datorn ser bra och framtidsvänlig ut :) Du lär kunna maxxa alla spel idag på Ultra high i Dx9, Dx10 vet jag inte riktigt hur krävande det är men detta är en prisvärd dator iaf. tack för snabba svaret =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 kommer att funka gött till att lira spel på :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Ser najs ut, men hade nog ändrat lite delar om det var min beställning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 15 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 vad skulle du ändra på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 (redigerat) Jag hade tagit den billigare versionen av Asus P5Q, billigare chassi, annorlunda cpu-fläkt. och för pengarna som var över så hade jag köpt ett 4870x2 Redigerat 15 Februari 2009 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 15 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 (redigerat) Jag hade tagit den billigare versionen av Asus P5Q, billigare chassi, annorlunda cpu-fläkt. och för pengarna som var över så hade jag köpt ett 4870x2 kan du lägga ihop ett paket med dem saken du sa för ca 10k? Redigerat 15 Februari 2009 av RazerInc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Jag måste bara fråga: hade du tänkt att överklocka datorn? Om inte så borde du göra som ForlorN sa, men också möjligtvis ta en bättre hårddisk som t.ex. denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 15 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Jag måste bara fråga: hade du tänkt att överklocka datorn? Om inte så borde du göra som ForlorN sa, men också möjligtvis ta en bättre hårddisk som t.ex. denna Bara överklockat 1 gång (grafikkort på en gammal dator, men det va med rivatuner. Har alldrig gjort i bios eller liknande) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Jag spelar Far Cry 2 på Very High med HD4850, den datorn ser bra och framtidsvänlig ut :) Du lär kunna maxxa alla spel idag på Ultra high i Dx9, Dx10 vet jag inte riktigt hur krävande det är men detta är en prisvärd dator iaf. Med HD4850 kan du maxa Far Cry 2 med DX10 så 4870 kommer troligen klara det ännu bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.