Rememberme Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Hej, jag ska lägga upp en film på youtube. Men i filmen vill jag att det ska vara text. Hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 hur menar du med "text". ska det vara översättning eller vill du skriva ngt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 15 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Men när man gör filmen så lägger man in text så att t ex texten kommer in i slutet av filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Du kan använda vilket videoredigerings program som helst eller Youtubes inbyggda funktion till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 15 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Du kan använda vilket videoredigerings program som helst eller Youtubes inbyggda funktion till det.Jag tror inte vi menar samma sak. Här är ett exempel: . Hur fick han in texten i filmen? Om jag inte missförstod dig så tror jag att du menade att man kunde skriva en liten ruta som kommer upp. Eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Du kan använda vilket videoredigerings program som helst eller Youtubes inbyggda funktion till det.Jag tror inte vi menar samma sak. Här är ett exempel: . Hur fick han in texten i filmen? Om jag inte missförstod dig så tror jag att du menade att man kunde skriva en liten ruta som kommer upp. Eller har jag fel? Det görs lätt i movie maker. kolla under "redigera" eller edit (Nr 2) så ska du hitta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 (redigerat) Windows Movie Maker, pow. :ph34r: Redigerat 15 Februari 2009 av Raeven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 15 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 lol vet du inte ens det? gå bara in på windows movie maker och texter välj text efter filmen typ sen färdigtHåller inte på så mycket med sånt. Men tack för svaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.