Gäst aJwant2bme Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 (redigerat) Jag är verkligen inte bra på datorer, men, jag hade tänkt spara ihop till den här lilla saken :3 http://www.revolve-it.se/std_viewprod.php?id=496 Vad tror ni är det bästa spel den kan ta ;) ? Jag vet faktiskt inte, eftersom jag, som sagt, verkligen suger på datorer ._. Redigerat 15 Februari 2009 av aJwant2bme Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Vad vill du spela? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Haha x'D Jadu, vad som helst? Nej, men typ... action/skräck osv. Roliga saker ^^'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Funkar väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Intel Q8200 Core 2 Quad processor 2.33GHz klockfrekvens 4mb cache Fyra processorkärnor 1333MHz FSB nvidia 740i sli chipset baserat moderkort ATX 2GB DDR2 800MHz minne dual channel 250GB Sata II hårddisk Geforce 9500GT 1GB Grafikkort SLI-klar för extra grafikkort och fps... Mycket bra grafikprestanda till ett lågt pris Integrerad HD audio 7.1 kanals ljud 20X DVD-RW Brännare 6st USB portar 2st PCI Express 2.0 x16 kortplats för grafik MS-Tech LC-04 svart chassi 400W Mycket kompakt design med en fräsch mattsvart look och en skön blå led kring on/off knappen.. Ubuntu Linux 8.1 förinstallerat Wine windowsemulator installerad HD audio 7.1 kanals ljud, 1 GB grafikminne, 2 gb internminne... V'ldigt bra komponenter for det dar priset! Vet inte riktigt om det dar ar nogot stalle att lita pa... For med det dar grejerna klarar du formodligen vilket spel som helst ute pa marknaden, om du installerar Windows (Ubuntu Linux 8.1 förinstallerat). Och den har 2 st Pci-express ingangar sa att du latt kan montera in extra grafikkort tillexempel... 6 st usb portar ar ju ockso valdigt nice... Men som sagt sa tror jag att du bor ta reda lite mer pa om vad du koper, finns manga som kan lura dig, t.ex har ett skitdaligt grafikkort och internminne i dator... Speciellt du som "inte kan sa mycket om datorer" :P MvH Alexander! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Men som sagt sa tror jag att du bor ta reda lite mer pa om vad du koper, finns manga som kan lura dig, t.ex har ett skitdaligt grafikkort och internminne i dator... Speciellt du som "inte kan sa mycket om datorer" :P MvH Alexander! Jo, jag vet. Men hade tänkt höra mig om om vad andra tycker om den sidan., om de nu finns någon som köpt därifrån xD. Nej, men jag vet att min lillebror köpte sin dator för inte så mycket mer pengar, och den är ungefär som den jag hade tänkt köpa :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Vad flummar du om? 9500GT är ett budgetkort, den klarar inte alls ALLA spelen ute på marknaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Vad flummar du om? 9500GT är ett budgetkort, den klarar inte alls ALLA spelen ute på marknaden. Det går att köpa annat? =3 Jag vet, jag är smart (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Vad flummar du om? 9500GT är ett budgetkort, den klarar inte alls ALLA spelen ute på marknaden.men det är ett välldigt bra kort... med ett gig på också så blir det inte sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Vad flummar du om? 9500GT är ett budgetkort, den klarar inte alls ALLA spelen ute på marknaden. Klara borde den göra, men frågan är hur bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Vad flummar du om? 9500GT är ett budgetkort, den klarar inte alls ALLA spelen ute på marknaden.men det är ett välldigt bra kort... med ett gig på också så blir det inte sämre. Det är inte ett väldigt bra kort, det är ett pisskort som inte är designat att spelas med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Vad flummar du om? 9500GT är ett budgetkort, den klarar inte alls ALLA spelen ute på marknaden. men det är ett välldigt bra kort... med ett gig på också så blir det inte sämre. Det är inte ett väldigt bra kort, det är ett pisskort som inte är designat att spelas med. jo det är ett budget kort som är till för saker som spel... -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.