Sandflygaren Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Ja nu är det så att jag har gjort alla Bail Challenges förutom tre stycken. Jag är på 13/15:e när man ska åka i 64 km/h och träffa en människa. Var ska jag åka för att klara detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Om du har låst upp Top Of The E, åk dit och om du inte har låst upp det så åk till nått brant ställe... Sen ringer du Big Black, se till så han är längst ner i backen. Sen är det bara att du kör på han... PS!!! Det heter Hall Of Meat :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 16 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Om du har låst upp Top Of The E, åk dit och om du inte har låst upp det så åk till nått brant ställe... Sen ringer du Big Black, se till så han är längst ner i backen. Sen är det bara att du kör på han... PS!!! Det heter Hall Of Meat :P Ah tack så mycket det funkade nu. Mjo jag vet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Lite hjälp för mej snälla! Hur ska jag göra för att bryta Groin ( Ops, jag går i 5:an, VAD E Groin?)`? xO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Lite hjälp för mej snälla! Hur ska jag göra för att bryta Groin ( Ops, jag går i 5:an, VAD E Groin?)`? xOljumsken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Lite hjälp för mej snälla! Hur ska jag göra för att bryta Groin ( Ops, jag går i 5:an, VAD E Groin?)`? xOGroin är skrevet.Mannens heliga ställe. Men få bara en hård pungkross på en grind stång så går de bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 11 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Lite hjälp för mej snälla! Hur ska jag göra för att bryta Groin ( Ops, jag går i 5:an, VAD E Groin?)`? xOGroin är skrevet.Mannens heliga ställe. Men få bara en hård pungkross på en grind stång så går de bra :D Har varvat spelet nu, om du har låst upp Lindley Tower eller Hideki Tower så drar du ditt några bord och stolar under, sedan gör du en Spread Eagle så fungerar det nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 (redigerat) Lite hjälp för mej snälla! Hur ska jag göra för att bryta Groin ( Ops, jag går i 5:an, VAD E Groin?)`? xO Groin är skrevet. Mannens heliga ställe. Men få bara en hård pungkross på en grind stång så går de bra :D Har varvat spelet nu, om du har låst upp Lindley Tower eller Hideki Tower så drar du ditt några bord och stolar under, sedan gör du en Spread Eagle så fungerar det nog. Hideki Tower äger! :lol: Redigerat 11 Mars 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 lol?, jag e inte så bra :/, jag har spelat det 5-7 gånger , hur gör man spread eagle? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 lol?, jag e inte så bra :/, jag har spelat det 5-7 gånger , hur gör man spread eagle? ;)Dra upp: Cannon ballDra höger: Judo Kick Dra ner: Spread Angel Dra vänster: Torpedo Högra spaken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.