Gäst Spirtual Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Köpa kläder, accesoarer, konsertbiljetter, lägga ut pengar på konsert-flörtar Sen så sparar jag resten ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Får 100kr månaden.. Sparar dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 lägga ut pengar på konsert-flörtarLoL :DPåminn mig om att jag ska 'råka' träffa dig någongång på någon konsert. :P Själv har jag problem när det gäller pengar och köpa saker. Jag vill inte bli av med mina pengar, men jag vill samtidigt ha nya saker. Fast när jag verkligen vill ha något så köper jag det lite hur som helst. Hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 jag ska börja få månadspeng 250-300 gissar jag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Sparar pengarna, sen bränner jag upp allting på en enda pryl. ..typiskt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 (redigerat) Just nu sparar jag sista ruschen innan skolan börjar. Det blir förmodligen ett datorköp så snart, vilket kostar en hel del - ganska förmycket oxå. :huh: (För vem är det som byggt ett hemmabygge alldeles gratis? Hum hum, AAAEEHRM <host> ;)) Redigerat 16 Augusti 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 alltså jag får 100kr i veckopeng och om ni inte tror mej så tror jag inte er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 kper one piece eller naruto eller tv spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alvarez Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 köper lite kondomer och lyxrunkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 köper godis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wrestling_guy Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 sparar tills jag behöver du :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.