Gäst aJwant2bme Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Min bild blev skit ful :/ Hah, nejdå :3 Vadå, kolla min då, jag ser ut som värsta fjortisen ju. xD ;) Fick typ Deja vu när jag såg din bild :S Omg :o Coolt (Y) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Jag tog det inte på allvar, men det är f*n inte kul ändå. Säg ngn som tycker sånt är kul. Skitsamma, vi ska inte gå offtopic nu. jag tyckte det var lite småkul, men vare du till vänster eller höger>? han är en kille så.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 BUMP . Alla är så inaktiva ._. ~ Och jag är uttråkad ._. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 F15 my ass. <_< VADÅ >.<! T^T Du fråga, jag gjorde >.< uhh -.-' <_< Har jag sagt någonting förutom att jag påpekade din ålder? Uhh -.- Nej, men vf påpeka min ålder, du är faktiskt bara 1 år äldre ~ <_< >.< ! vem har anmält :'o ? >.< får man inte se andra folk eller >.<?! ._.'' Jag menar att du är knappast femton, om du är femton tycker jag synd om dig... :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 F15 my ass. <_< VADÅ >.<! T^T Du fråga, jag gjorde >.< uhh -.-' <_< Har jag sagt någonting förutom att jag påpekade din ålder? Uhh -.- Nej, men vf påpeka min ålder, du är faktiskt bara 1 år äldre ~ <_< >.< ! vem har anmält :'o ? >.< får man inte se andra folk eller >.<?! ._.'' Jag menar att du är knappast femton, om du är femton tycker jag synd om dig... :/ VADÅDÅ >.< ?! Jag är 15 år ._. jag fyller 16 i maj. Problem med det? :'o :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 F15 my ass. <_< VADÅ >.<! T^T Du fråga, jag gjorde >.< uhh -.-' <_< Har jag sagt någonting förutom att jag påpekade din ålder? Uhh -.- Nej, men vf påpeka min ålder, du är faktiskt bara 1 år äldre ~ <_< >.< ! vem har anmält :'o ? >.< får man inte se andra folk eller >.<?! ._.'' Jag menar att du är knappast femton, om du är femton tycker jag synd om dig... :/ VADÅDÅ >.< ?! Jag är 15 år ._. jag fyller 16 i maj. Problem med det? :'o :huh: du ser inte ut osm en 15 åring på bilden, tror du lurar oss här lite. du ser ut att vara runt 1,50-1,60 och jag har då aldrig set en 15 åring som e under 170. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 (redigerat) F15 my ass. <_< VADÅ >.<! T^T Du fråga, jag gjorde >.< uhh -.-' <_< Har jag sagt någonting förutom att jag påpekade din ålder? Uhh -.- Nej, men vf påpeka min ålder, du är faktiskt bara 1 år äldre ~ <_< >.< ! vem har anmält :'o ? >.< får man inte se andra folk eller >.<?! ._.'' Jag menar att du är knappast femton, om du är femton tycker jag synd om dig... :/ VADÅDÅ >.< ?! Jag är 15 år ._. jag fyller 16 i maj. Problem med det? :'o :huh: du ser inte ut osm en 15 åring på bilden, tror du lurar oss här lite. du ser ut att vara runt 1,50-1,60 och jag har då aldrig set en 15 åring som e under 170. Hmm.. Jag är 1.56, född 930524, haft 2 nationella prov redan, vad finns det man kan säga för att bevisa att man är 15 och fyller 16 detta år? Jag har faktiskt flera stycken i min klass som är kortare än mig. Eller, ja, 2-3 st. Vilket är rätt coolt, eftersom jag verkligen är kort. Ni kan fråga 55_66, som är min lillebror, Johannes, född 97. Ni kan RINGA mig och fråga om ni så vill. Alla 93:or vet vad nationella proven handlade om, de handlade om NATTLIV. Någon som styrker detta? Det fanns ett utdrag från boken Flyga Drake, det var någon artikel som hette "Grabbarna gibbar helst hela natten" eller ngt liknande. Vill ni ha mer bevis eller?! fråga ngn 93:a och se om jag har rätt. -.-' Edit: De nationella proven var i Sv. om det nu är intressant. 3 feb och 5 feb. 3 feb var det 08.30 till 10.00 och den 5 var det 08.30 till 12.00. Ngt mer ni vill veta? Redigerat 18 Februari 2009 av aJwant2bme Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Webcam ;O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Färskt foto taget 15.24! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Mi With Åbojj-Mustach ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 (redigerat) http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1435088 Vi kommer inte tillåta några sådana här trådar om det inte skapas något gruppforum eller liknande med dessa i sig. Låst. Redigerat 18 Februari 2009 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg