Gäst Darkshiver Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Skrivet 10 Mars 2009 Raev; Hon är knäpp, men jag gillar'en haha, jag é la rätt skum när det gäller musik ;p HIM - The Kiss of Dawn
ThaNooB Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Skrivet 10 Mars 2009 (redigerat) T.I. feat. Justin Timberlake - Dead and Gone. Och förresten... Hur skriver du männska? (Darkshiver) Jag menar med é. Redigerat 10 Mars 2009 av ThaNooB
Skurken Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Skrivet 10 Mars 2009 T.I. feat. Justin Timberlake - Dead and Gone. Och förresten... Hur skriver du männska? (Darkshiver) Jag menar med é. För att han skriver som det stavas, om du inte vet att ett e som uttalas som i idé har ett ´ över sig, så måste jag be dig att inte skolka från svenska lektionerna. Sen heter det MannIska. Axel Rudi Pell - Broken Heart
Gäst Darkshiver Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Skrivet 10 Mars 2009 (redigerat) T.I. feat. Justin Timberlake - Dead and Gone. Och förresten... Hur skriver du männska? (Darkshiver) Jag menar med é. För att han skriver som det stavas, om du inte vet att ett e som uttalas som i idé har ett ´ över sig, så måste jag be dig att inte skolka från svenska lektionerna. Sen heter det MannIska. Axel Rudi Pell - Broken Heart För jag é göteborgsk och skriver ofta é istället för ÄR på forumen och nätet. Btw så heter det människa. (Och jag skriver som det låter ;)) U2 - With or withour you Redigerat 10 Mars 2009 av Darkshiver
MentalogisT Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Skrivet 10 Mars 2009 T.I. feat. Justin Timberlake - Dead and Gone. Och förresten... Hur skriver du männska? (Darkshiver) Jag menar med é. För att han skriver som det stavas, om du inte vet att ett e som uttalas som i idé har ett ´ över sig, så måste jag be dig att inte skolka från svenska lektionerna. Sen heter det MannIska. Axel Rudi Pell - Broken Heart OnT - AC/DC - Hells Bells
Gäst Darkshiver Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Skrivet 10 Mars 2009 The hellacopters - I'm in the band Raven; word haha
Skurken Skrivet 12 Mars 2009 Rapport Skrivet 12 Mars 2009 T.I. feat. Justin Timberlake - Dead and Gone. Och förresten... Hur skriver du männska? (Darkshiver) Jag menar med é. För att han skriver som det stavas, om du inte vet att ett e som uttalas som i idé har ett ´ över sig, så måste jag be dig att inte skolka från svenska lektionerna. Sen heter det MannIska. Axel Rudi Pell - Broken Heart OnT - AC/DC - Hells Bells Jag eller "ThaNoob"? Theatre of Salvation- Edguy
Rekommendera inlägg