Northwest Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 How Come-D12 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Raev; Hon är knäpp, men jag gillar'en haha, jag é la rätt skum när det gäller musik ;p HIM - The Kiss of Dawn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 (redigerat) T.I. feat. Justin Timberlake - Dead and Gone. Och förresten... Hur skriver du männska? (Darkshiver) Jag menar med é. Redigerat 10 Mars 2009 av ThaNooB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Jimi Hendrix - fire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 T.I. feat. Justin Timberlake - Dead and Gone. Och förresten... Hur skriver du männska? (Darkshiver) Jag menar med é. För att han skriver som det stavas, om du inte vet att ett e som uttalas som i idé har ett ´ över sig, så måste jag be dig att inte skolka från svenska lektionerna. Sen heter det MannIska. Axel Rudi Pell - Broken Heart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 RHCP - By the Way Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 (redigerat) T.I. feat. Justin Timberlake - Dead and Gone. Och förresten... Hur skriver du männska? (Darkshiver) Jag menar med é. För att han skriver som det stavas, om du inte vet att ett e som uttalas som i idé har ett ´ över sig, så måste jag be dig att inte skolka från svenska lektionerna. Sen heter det MannIska. Axel Rudi Pell - Broken Heart För jag é göteborgsk och skriver ofta é istället för ÄR på forumen och nätet. Btw så heter det människa. (Och jag skriver som det låter ;)) U2 - With or withour you Redigerat 10 Mars 2009 av Darkshiver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 T.I. feat. Justin Timberlake - Dead and Gone. Och förresten... Hur skriver du männska? (Darkshiver) Jag menar med é. För att han skriver som det stavas, om du inte vet att ett e som uttalas som i idé har ett ´ över sig, så måste jag be dig att inte skolka från svenska lektionerna. Sen heter det MannIska. Axel Rudi Pell - Broken Heart OnT - AC/DC - Hells Bells Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Bullet for my valentine - Hand of Blood Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 The hellacopters - I'm in the band Raven; word haha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Sophie Zelmani - Time Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 12 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 T.I. feat. Justin Timberlake - Dead and Gone. Och förresten... Hur skriver du männska? (Darkshiver) Jag menar med é. För att han skriver som det stavas, om du inte vet att ett e som uttalas som i idé har ett ´ över sig, så måste jag be dig att inte skolka från svenska lektionerna. Sen heter det MannIska. Axel Rudi Pell - Broken Heart OnT - AC/DC - Hells Bells Jag eller "ThaNoob"? Theatre of Salvation- Edguy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg