Lander Skrivet 24 September 2010 Rapport Dela Skrivet 24 September 2010 Norrland- Västerbotten- Skellefteå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 24 September 2010 Rapport Dela Skrivet 24 September 2010 Halland - Halmstad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 24 September 2010 Rapport Dela Skrivet 24 September 2010 Helsingland < Järvsö Nån som bor i närheten? xd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 24 September 2010 Rapport Dela Skrivet 24 September 2010 (redigerat) Västernorrland Redigerat 24 September 2010 av Corndog Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 24 September 2010 Rapport Dela Skrivet 24 September 2010 Halland - Halmstad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 24 September 2010 Rapport Dela Skrivet 24 September 2010 Uppsala län > Uppsala > Kvarngärdsgatan 37 Nära till lidl, willys och 4 bensinmackar, samt MAX och donken. Gränby Centrum ligger inte för långt borta heller ;) Kommer imorgon då, men vafan du bor ju vid "mat-centrum". Det är bara mat-affärer etc där. Jag har nära till ICA, 5 bensinmackar (det är sant, fast 2 stycken är sån man bara tankar på, lovar dig! Kan visa IRL! ;)<3). Men måste åka till Hägernäs för donken. :/ lulz, vet att det är ett skitställe :Dska flytta i slutet av november. Och jag gillar inte själva stället, vi har idioter till grannar. Skriker och verkar helt döa i huvet på natten. Knarkar eller dricker mycket antar jag, kanske både och :S Längtar härifrån :D Men självklart inte ut från Uppsala =) Uppsala <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 24 September 2010 Rapport Dela Skrivet 24 September 2010 (redigerat) Uppsala län > Uppsala > Kvarngärdsgatan 37 Nära till lidl, willys och 4 bensinmackar, samt MAX och donken. Gränby Centrum ligger inte för långt borta heller ;) Kommer imorgon då, men vafan du bor ju vid "mat-centrum". Det är bara mat-affärer etc där. Jag har nära till ICA, 5 bensinmackar (det är sant, fast 2 stycken är sån man bara tankar på, lovar dig! Kan visa IRL! ;)<3). Men måste åka till Hägernäs för donken. :/ lulz, vet att det är ett skitställe :Dska flytta i slutet av november. Och jag gillar inte själva stället, vi har idioter till grannar. Skriker och verkar helt döa i huvet på natten. Knarkar eller dricker mycket antar jag, kanske både och :S Längtar härifrån :D Men självklart inte ut från Uppsala =) Uppsala <3 Vart ska du flytta då? Men alltså, bor du nära Bygg-Max och detta? Det där vila området, men någon skola typ. ;o Redigerat 24 September 2010 av ZnK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 24 September 2010 Rapport Dela Skrivet 24 September 2010 Uppsala län>Morgongåva. Vrf bumpa? onT: Norrbotten > Haparanda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 24 September 2010 Rapport Dela Skrivet 24 September 2010 Halland - Halmstad this Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 24 September 2010 Rapport Dela Skrivet 24 September 2010 (redigerat) Stockholm Botkyrka kommun. Redigerat 24 September 2010 av Ryssfemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 24 September 2010 Rapport Dela Skrivet 24 September 2010 (redigerat) Massor Av TextVart ska du flytta då? Men alltså, bor du nära Bygg-Max och detta? Det där vila området, men någon skola typ. ;o Ska flytta till ekeby, det är... öööööh..... :wacko: Google maps... Edit: OH MY GOD VILKEN BRA ANIME DETTA ÄR!!!!! Redigerat 24 September 2010 av XxMENLOLxX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 25 September 2010 Rapport Dela Skrivet 25 September 2010 Massor Av Text Vart ska du flytta då? Men alltså, bor du nära Bygg-Max och detta? Det där vila området, men någon skola typ. ;o Ska flytta till ekeby, det är... öööööh..... :wacko: Google maps... Edit: OH MY GOD VILKEN BRA ANIME DETTA ÄR!!!!! Haha, Ekeby? Checka Google Maps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.