Hoppa till innehåll

Nytt Forum !


Gäst aJwant2bme

Rekommendera inlägg

Bara så onödigt när man kan göra ett eget grupp forum. Det sista vi behöver är ett helt forum med P9-P12 trådar...

 

Du är bara en sån glädjedödare >: Men, tänk om du skulle vilja skriva ngt helt random någon dag, helt plötsligt. Och du vill skriva det i forumet. Men det går inte, för det finns inget forum för det >: Då skulle du inte bli glad. >:

 

Jag håller fullständigt med dig Glassgubben. ;)

 

BTW. Du kan skriva nånting helt random, bara det att du kmr nog få varning för det. Sen kan du ju starta en egen grupp. Typ spamgruppen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

http://www.fuska.se/grupper/skapa_grupp.php

Du kan välja att sätta gruppen som "pubilkt" vilket ger alla möjlighet att gå in i gruppen utan att du behöver acceptera dem. (Allt som krävs är att dom ansökter till gruppen).

Annars finns det ett par gruppforum redan med inriktningen som du vill ha. Kolla på http://www.fuska.se/grupper/

Alternativt skicka ett PM till gruppägarna och fråga vad deras grupper handlar om och vad man snackar i dessa.

Redigerat av Boffaroffe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad var det som gjorde det jobbigt att läsa >.<?

 

Alltså, det jag menar är att grupperna är väl roliga, men det är inte samma som ett forum. Jag menade inte något forum där man riktigt får spamma, utan mer ha roligt.

Och jag struntar vad admin gör eller inte, för tillfället, eftersom jag bara vill veta hur många som är på och skulle vilja ha liknande.

Du skrev som allting på rad.

Utan att börja på en ny rad efter nån mening osv.

 

Men i KattGruppen finns det sånna där spamtrådar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst aJwant2bme

Vad var det som gjorde det jobbigt att läsa >.<?

Alla STORA bokstäver lite här och där, alla '._. >.< D:< osv (Dom finns på dom flesta av dina texter som jag har sett). Och det såg ganska rörigt ut.

 

Jaha.. <_< :huh: Men, jag gillar STORA bokstäver <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad var det som gjorde det jobbigt att läsa >.<?

 

Alltså, det jag menar är att grupperna är väl roliga, men det är inte samma som ett forum. Jag menade inte något forum där man riktigt får spamma, utan mer ha roligt.

Och jag struntar vad admin gör eller inte, för tillfället, eftersom jag bara vill veta hur många som är på och skulle vilja ha liknande.

Du skrev som allting på rad.

Utan att börja på en ny rad efter nån mening osv.

 

Men i KattGruppen finns det sånna där spamtrådar

 

Hon vill säkert ha fuskarank >.>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som Boffa sa, så får ni göra gruppforum om ni vill ha såna forum, eller alternativ göra trådar i redan existerande forum (om ni har tillåtelse från gruppägaren).

 

Det fanns Spamforumet och Lekhörnan, båda togs bort, fanns ingen mening med att ha dem.

 

Slutligen, snälla använd paragrafer och använd inte capslockade ord i mitten av meningar, väldigt jobbigt att läsa. Ingen mer off-topic nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tycker samma sak som dig. det fanns ett sånt forum men -.- togbort det....

 

och Xade, jag tycker det fanns en mening med att ha den. man kunde snacka off topic där.

Redigerat av Fatal1tyPro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst aJwant2bme

tycker samma sak som dig. det fanns ett sånt forum men -.- togbort det....

 

och Xade, jag tycker det fanns en mening med att ha den. man kunde snacka off topic där.

 

Ofta? Håller du med mig?

Roligt att typ.. 3 st håller med mig iallafall. :D

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Darkshiver

Det var bättre när man kunde spamma av sig allt i Spamhörnan/Lekhörnan och sedan skippade alla tillsägelser och varningar för spam i de vanliga forumen D:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst aJwant2bme

Det var bättre när man kunde spamma av sig allt i Spamhörnan/Lekhörnan och sedan skippade alla tillsägelser och varningar för spam i de vanliga forumen D:

 

Jamen. F*n att ingen annan tänker så :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...