Imagine Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 (redigerat) jag kommer kanske operera mina testiklar. Har aldrig opererats förut, jag e skit rädd.kommer att åka till karolinska den 9 mars för kontroll, asså typ hur länge kommer det att pågå? Och gör det ont efter? Redigerat 18 Februari 2009 av ProBox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Jag har operarat mig en gång och då var jag liten (7 år) och vad jag minns så var det inte farligt och allt gick bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Varför ska du operera testiklarna? Jag vet ju inget om hur det känns för killar, men, om det är en större operation och du ska sy, så kanske det kommer ömma ett tag, men, jag tror det är uthärdligt. Men som sagt, jag vet ju inte hur det känns för killar ^^'''' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 18 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Ska operera mig för att kulorna vrider sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 läste först "operara bort mina testiklar" :P. Men vridna kulor är väl rättså vanligt(well..inte jätte vanligt men ändå) så det ska nog gå bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Pungvred kallas det väl i dagens samhälle? =P Det är inte alltför ovanligt så du har inget att oroa dig för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Vadå kulorna vrider sig? Jag fattar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 http://sv.wikipedia.org/wiki/Testistorsion antar att det är det. Lät ju inte så kul att ha btw lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Aj.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 det lät ju inte så bra. Men nog tror jag att det ska gå bra att operera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Aj, aj, aj.... Men du, hoppas de går bra då ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 det går nog fort att lösa det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.