Dicecursor Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Lugn, det går bra :) Jag har opererat min arm (snarare min hand) när jag var typ 8? (Jag ramlade från ett träd). Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 http://sv.wikipedia.org/wiki/Testistorsion antar att det är det. Lät ju inte så kul att ha btw lol. ÅH FY f*n! - jag mår illa nu... ciao nu ska jag sno snus av farsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Ååååååh... Min mamma berättade just vad det var. Tänker vara extra försiktig nu :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Förh*lvete :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Dessutom är du nog nedsövd eller? :-p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Dessutom är du nog nedsövd eller? :-pSjälvklart är man sövd. Har blivit opererad förut och det är inget du behöver oroa dig för. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Du kommer sova och när du vaknar är det fixat. Jag skulle inte brytt mej om hur lång tid det skulle ta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.