WASD Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Ser flera användare med 0-50 fuskrank som skriver i över 2 år gammla trådar, och man ser att medlemmarna inte gillar det eftersom dom påpekar det och anmäler. Det finns ingen regel som säger att vi får låsa trådar som blivit bumpade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 §3.9 om det är ett onödigt inlägg. Annars gör det inget ifall det tillför något, som t.ex. en fråga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 (redigerat) Men även om det inte är ett onödigt inlägg så är det ett flertal användare som klagar "bumpa inte!" samt anmäler, så om det är 100% tillåtet att bumpa så borde vi informera medlemmarna om det på något lätt sätt. Redigerat 18 Februari 2009 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Vanligtvis ska man inte bumpa, jag låser i princip alla bumpade trådar, men i de få fall där det är ett bra inlägg så välj bara "Gör inget" och låt den va :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Men även om det inte är ett onödigt inlägg så är det ett flertal användare som klagar "bumpa inte!" samt anmäler, så om det är 100% tillåtet att bumpa så borde vi informera medlemmarna om det på något lätt sätt.Jag skulle vilja se vart det står att man inte får bumpa. §2 - Innan du skriver Testa alltid och sök på det du tänker fråga efter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Grejjen är att det inte finns någon regel att man inte får bumpa, men användare tror det, lösningen är att ge information om att det är tillåtet eller att göra en regel om att man inte får bumpa utan bra anledning, jag bryr mig inte vad det blir. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Men som i den här tråden -> http://www.fuska.se/forum/Pokemon_Ruby_Version-t102000.html så är det ju totalt onödigt att bumpa upp tråden. Även om du svaret är relevant då lär trådskaparen ha löst problemet på ett år själv eller fortsatt fråga om hjälp. Så då är det tillsägelse som gäller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=93430 Tror inte det har ändrats så värst mycket sen det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=93430 Tror inte det har ändrats så värst mycket sen det. ser bra ut, ska följa den tråden i fortsättning :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Undrar också hur den här "FuskKontroll" funkar när man kollar inskickade fusk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Undrar också hur den här "FuskKontroll" funkar när man kollar inskickade fusk.Det är knappt så att jag vet vad det är, men har för mig att om man kollar upp ett fusk och det inte fungerar, så kan man sänka betyget för att göra folk mer uppmärksamma i fortsättningen på att det kan vara något skumt. Samma sak om någon systematiskt skickar in direkt kopierade fusk från någon annan sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Så varje medlem har en egen fuskkontroll-siffra? isåfall förstår jag nog, trodde att det bara gällde det inskickade fusket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg