Hoppa till innehåll

Regler För Bumpning?


WASD

Rekommendera inlägg

Ser flera användare med 0-50 fuskrank som skriver i över 2 år gammla trådar, och man ser att medlemmarna inte gillar det eftersom dom påpekar det och anmäler.

 

Det finns ingen regel som säger att vi får låsa trådar som blivit bumpade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men även om det inte är ett onödigt inlägg så är det ett flertal användare som klagar "bumpa inte!" samt anmäler, så om det är 100% tillåtet att bumpa så borde vi informera medlemmarna om det på något lätt sätt.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men även om det inte är ett onödigt inlägg så är det ett flertal användare som klagar "bumpa inte!" samt anmäler, så om det är 100% tillåtet att bumpa så borde vi informera medlemmarna om det på något lätt sätt.

Jag skulle vilja se vart det står att man inte får bumpa.

§2 - Innan du skriver

 

Testa alltid och sök på det du tänker fråga efter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grejjen är att det inte finns någon regel att man inte får bumpa, men användare tror det, lösningen är att ge information om att det är tillåtet eller att göra en regel om att man inte får bumpa utan bra anledning, jag bryr mig inte vad det blir.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Undrar också hur den här "FuskKontroll" funkar när man kollar inskickade fusk.

Det är knappt så att jag vet vad det är, men har för mig att om man kollar upp ett fusk och det inte fungerar, så kan man sänka betyget för att göra folk mer uppmärksamma i fortsättningen på att det kan vara något skumt. Samma sak om någon systematiskt skickar in direkt kopierade fusk från någon annan sida.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...