Hoppa till innehåll

Vilken Kategori Är Viktigast På Spel?

360Xbox

Vilken betygskategori är viktigast på spel?  

41 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

RTOTY! *

Juryns nominering:

"För att ha skapat en värdelös omröstning utan dess like med både för lite och idiotiska alternativ. Själva ämnet det handlar om är dessutom helt ogenomtänkt eftersom det helt beror på vilket spel det är. Trådskaparen visar också att han kan skapa helt nya ord i det svenska språket och formulera dem på ett sätt som gör det omöjligt att förstå."

*Retard Thread Of The Year

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Darkshiver

360Xbox är Tråd-Member..han gör lika knasiga trådar som member gör inlägg lol..Tog spelbarheten..man köper väl inte ett spel för dess ljud?

Redigerat av Darkshiver
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

xbox360 är Tråd-Member..han gör lika knasiga trådar som member gör inlägg lol..Tog spelbarheten..man köper väl inte ett spel för dess ljud?

Håller med, ljud tycker jag inte är så nödvändigt...

På kvällen så brukar jag spela med nästan avstängt ljud för mina föräldrar är i rummet bredvid och sover.

PS!!!! Jag har inte nått med member att göra :P

Redigerat av 360Xbox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spelbarheten :) Jobbigt med ett spel som man tröttnar på en gång på

Då är det väl hållbarheten man menar? Spelbarheten är väl bara hur roligt spelet är osv. Hållbarheten är väl hur länge man "orkar med" spelet, dvs hur länge man spelar det innan man tröttnar.

Röstade f.ö. på hållbarheten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

RTOTY! *

Juryns nominering:

"För att ha skapat en värdelös omröstning utan dess like med både för lite och idiotiska alternativ. Själva ämnet det handlar om är dessutom helt ogenomtänkt eftersom det helt beror på vilket spel det är. Trådskaparen visar också att han kan skapa helt nya ord i det svenska språket och formulera dem på ett sätt som gör det omöjligt att förstå."

*Retard Thread Of The Year

/agree

Spelbarheten, vafan är det för alternativ?

Om vi tittar på ordet "spelbart". Om ett spel är spelbart så går det att spela. Spelbarheten hade då varit en sorts grad på hur spelbart ett spel är.

ex1.

"Det går att spela."

ex2.

"Det går verkligen inte att spela, grafiken suger ju!"

ex3.

"Det går att spela väldigt mycket!!!!"

Hållbarhet, hur bra spelet håller i tufft väder osv antar jag? :P

Du glömde ett par kategorier som betyder väldigt mycket. t.ex story och gameplay.

Det handlar ju om förhållandet mellan de olika kategorierna.

Ett spel med extremt bra grafik och kontroller men kass story och ljud blir ett kasst spel.

Men ett spel med average grafik, bra kontroller, bra story och hyffsat ljud blir ett najs spel.

Redigerat av ForlorN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...