Musten Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Varför ska man skriva säkerhetskod (eller nåt sånt) när man skickar FM/föremål?Så att inte en bot ska kunna göra det automatiskt, förmodar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Varför ska man skriva säkerhetskod (eller nåt sånt) när man skickar FM/föremål?Så att inte en bot ska kunna göra det automatiskt, förmodar jag. Ööh, vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Varför ska man skriva säkerhetskod (eller nåt sånt) när man skickar FM/föremål? Så att inte en bot ska kunna göra det automatiskt, förmodar jag. Ööh, vad menar du? Typ så ingen hacker ska kunna bugga fm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Bra med fuskamynten imo, way to much snack om dom tbh. Förstår dock inte varför jag fick 2100 fuskamynt av Fuskaboten? Edit: Skulle vara roligt att kunna se sina egna fuskamynt i sitt inlägg :) ? Orättvist :verymad: ! Jag fick bara 700!Undrar varför? Varför fick du fuskamynt av fuskabot :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Bra med fuskamynten imo, way to much snack om dom tbh. Förstår dock inte varför jag fick 2100 fuskamynt av Fuskaboten? Edit: Skulle vara roligt att kunna se sina egna fuskamynt i sitt inlägg :) ? Orättvist :verymad: ! Jag fick bara 700!Undrar varför? Orka bli så arg, det är bara fuskamynt :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RastaBoy Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Det ser mycker finare ut nu tycker jag, väldigt fin affär skapad. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RastaBoy Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Det ser mycker finare ut nu tycker jag, väldigt fin affär skapad. (:Men...!?! Du fanns ju inte innan. Är det dubbelanvändare eller låtsas du bara vara en medlem som har varit medlem sen 2003 och har högsta ranken typ? Nepp, oss lurar du inte Det jag menar är att denna affär äger (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Det ser mycker finare ut nu tycker jag, väldigt fin affär skapad. (:Du har ju inte varit medlem nog länge för att se den förra så jag undrar hur du kan tycka att den ser "mycker" finare ut nu, Mrs. Member? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Det ser mycker finare ut nu tycker jag, väldigt fin affär skapad. (: Men...!?! Du fanns ju inte innan. Är det dubbelanvändare eller låtsas du bara vara en medlem som har varit medlem sen 2003 och har högsta ranken typ? Nepp, oss lurar du inte Det jag menar är att denna affär äger (: Alltså måste du veta hur den såg ut förut :student: Då har han väl gjort de :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Det ser mycker finare ut nu tycker jag, väldigt fin affär skapad. (: Men...!?! Du fanns ju inte innan. Är det dubbelanvändare eller låtsas du bara vara en medlem som har varit medlem sen 2003 och har högsta ranken typ? Nepp, oss lurar du inte Det jag menar är att denna affär äger (: Alltså måste du veta hur den såg ut förut :student: Då har han väl gjort de :blink: Man måste vara medlem för att se den och hur sulle han då kunna se den om han inte var medlem då? För att han är member! Seriöst moderatorerna, ta och kolla upp hans och members ip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 (redigerat) - Redigerat 4 November 2009 av Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Bra med fuskamynten imo, way to much snack om dom tbh. Förstår dock inte varför jag fick 2100 fuskamynt av Fuskaboten? Edit: Skulle vara roligt att kunna se sina egna fuskamynt i sitt inlägg :) ? Orättvist :verymad: ! Jag fick bara 700!Undrar varför? varför fick ni FM? Ontopic: jag tycker den nya affären är snyggare än den gamla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.