Hoppa till innehåll

Posta Ditt Ui.


Blitzcat
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 517
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Mitt "avancerade" ui

Bloodfeather :o Spelar där med

 

OnT

 

Hur ändrar du fonten på X-Perl? Har kollat options men finns inte.

 

btw precis gått från pitbull till x-perl igen, fick inte pitbull att vara perfekt... postar mitt UI senare

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

A Laget, alltid vart hatad av dom. Vissa personer accepterade inte att jag var 13 år och hade bättre DPS, gear och bättre guild än dom. Nu när jag inte raidar så whinar dom på mig

 

@Prophet, ah, tack ;>

 

EDIT; Hur ändrar man UI med SharedMediaAdditionalFonts?

Redigerat av p0wwA
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

A Laget, alltid vart hatad av dom. Vissa personer accepterade inte att jag var 13 år och hade bättre DPS, gear och bättre guild än dom. Nu när jag inte raidar så whinar dom på mig

 

@Prophet, ah, tack ;>

 

EDIT; Hur ändrar man UI med SharedMediaAdditionalFonts?

Annars kan du bara ladda ner Boda's UI och lägga in mappen GrizzlySharedMedia i AddOns mappen så får du hans fonts med.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mitt "avancerade" ui

 

Bloodfeather :o Spelar där med

 

OnT

 

Hur ändrar du fonten på X-Perl? Har kollat options men finns inte.

 

btw precis gått från pitbull till x-perl igen, fick inte pitbull att vara perfekt... postar mitt UI senare

 

Använd aguf! aguf! lättare och snyggare än x-perl (och 100 gånger flera möjligheter) Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mitt "avancerade" ui

 

Bloodfeather :o Spelar där med

 

OnT

Hur ändrar du fonten på X-Perl? Har kollat options men finns inte.

 

btw precis gått från pitbull till x-perl igen, fick inte pitbull att vara perfekt... postar mitt UI senare

 

Använd aguf! aguf! lättare och snyggare än x-perl (och 100 gånger flera möjligheter)

 

Har testat det men verkar typ inte som SharedMedia stödjer aguf eller någonting, inga fonts eller textures finns att använda från sharedmedia, och så kan jag inte få aguf att se snyggt ut ;P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mitt "avancerade" ui

 

Bloodfeather :o Spelar där med

 

OnT

Hur ändrar du fonten på X-Perl? Har kollat options men finns inte.

 

btw precis gått från pitbull till x-perl igen, fick inte pitbull att vara perfekt... postar mitt UI senare

Använd aguf! aguf! lättare och snyggare än x-perl (och 100 gånger flera möjligheter)

 

Har testat det men verkar typ inte som SharedMedia stödjer aguf eller någonting, inga fonts eller textures finns att använda från sharedmedia, och så kan jag inte få aguf att se snyggt ut ;P

 

Även utan textures och fonts är det tusen gånger snyggare än x-perl? :rolleyes:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag hade det fick jag error meddelande hela tiden.

 

Men nej, jag laddar inte ner nått färdiggjort UI, gör mitt UI efter min stil

Det är inget färdiggjort UI om du bara sätter GrizzlySharedMedia mappen i AddOns mappen^^

om du skulle ha hans UI skulle du bli tvungen och ändra namn i någon cache folder m.m och lägga alla mapparna i AddOns mappen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...