Gäst aJwant2bme Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Btw, om alla som håller med mig säger till i detta forum kan jag skaffa en lista och gå till admin och lägga ut ett förslag? (Haha, tack för tillsägelsen, hade glömt forumet xD) Jag håller med en del, även fast jag tycker det är snyggt som de redan är...Men det vore nice att kunna välja några olika. Mkay. More names ppl!! :D Vill helst skaffa en lång lista med namn, då det är mest övertygande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Alla fuskare hade olika teman att välja på förr, men nu så är det endast FrosyFuska som gäller, tror dock att modenatorerna kan välja mellan 2-3 olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Alla fuskare hade olika teman att välja på förr, men nu så är det endast FrosyFuska som gäller, tror dock att modenatorerna kan välja mellan 2-3 olika.Stämmer tyvärr inte :( bara Frosty Fuska här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Alla fuskare hade olika teman att välja på förr, men nu så är det endast FrosyFuska som gäller, tror dock att modenatorerna kan välja mellan 2-3 olika.Stämmer tyvärr inte :( bara Frosty Fuska här Har för mig att Boffa sa det för ett tag sedan, det kanske var innan din tid som mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Vet inte hur länge vi har tagit upp detta. Ända sedan vi fick "Frosty Fuska" antar jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Alla fuskare hade olika teman att välja på förr, men nu så är det endast FrosyFuska som gäller, tror dock att modenatorerna kan välja mellan 2-3 olika. Stämmer tyvärr inte :( bara Frosty Fuska här Har för mig att Boffa sa det för ett tag sedan, det kanske var innan din tid som mod. Vi kunde välja på FuskaVIP-skalet när det fanns förut då vi hade alla privilegier som VIP'are hade.Inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Aha.. men vilka vill stå med på namnlistan? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Jag vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Jag vill Aaahh vad bra :D Någon mer? KOM IGEN! Tyck till ? ! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RastaBoy Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Skitkul det skulle vara med nya teman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hackad Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Jag kom ihåg det gröna temat... :mellow: Men nicos snötema pwnade allt! B) Jag vill också ha fler teman! Annars kan man ändra färger osv med javascript, tror jag... :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 (redigerat) Jag vill också att det ska finnas fler teman! Fast jag har inget emot detta som finns nu. Redigerat 25 Februari 2009 av 55_66 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.