Gäst RySs3N Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 va? fattar typ inte mkt av det du skrev :/Det är inte många som gjorde det. Det är absolut ingenting fel på Vista, har kört med Vista Ultimate Edition X64 ett bra tag nu och det rullar på finfint. Joo vista är buggat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gun_man Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 va? fattar typ inte mkt av det du skrev :/ Det är inte många som gjorde det. Det är absolut ingenting fel på Vista, har kört med Vista Ultimate Edition X64 ett bra tag nu och det rullar på finfint. Joo vista är buggat. Vista är inte buggat, Vista VAR buggat vid beta stadiet och några månader framöver det, precis om XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 va? fattar typ inte mkt av det du skrev :/ Det är inte många som gjorde det. Det är absolut ingenting fel på Vista, har kört med Vista Ultimate Edition X64 ett bra tag nu och det rullar på finfint. Joo vista är buggat. Du vet inte ett j*vla skit, snacka inte nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 så är det med dom flesta operativsystemen. dom har ofta med sig lite barnsjukdomar när dom kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Vista Home Premium funkar bra för mig. Jag har 32 bitars. 64 bitars kan vara problem med att instalera vissa drivrutiner har jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Vista Home Premium funkar bra för mig. Jag har 32 bitars. 64 bitars kan vara problem med att instalera vissa drivrutiner har jag hört. Vista64 kräver signerade drivrutiner som oftast inte brukar orsaka några problem för vanliga användare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.