MixedStuff Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Skrivet 20 Februari 2009 Jag har tänkt att göra en Manga/Animé grupp...Så jag undrar om någon skulle vilja bli med i den gruppen? Annars så blir det ju bara bortkastade pengar
TiredRacoon Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Skrivet 20 Februari 2009 Jag har tänkt att göra en Manga/Animé grupp...Så jag undrar om någon skulle vilja bli med i den gruppen? Annars så blir det ju bara bortkastade pengar Gratis att skapa grupp..
DonaldDuck Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Skrivet 20 Februari 2009 Jag har tänkt att göra en Manga/Animé grupp...Så jag undrar om någon skulle vilja bli med i den gruppen? Annars så blir det ju bara bortkastade pengar Gratis att skapa grupp.. NEj? :S
Harold Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Skrivet 20 Februari 2009 Jag har tänkt att göra en Manga/Animé grupp...Så jag undrar om någon skulle vilja bli med i den gruppen? Annars så blir det ju bara bortkastade pengar Gratis att skapa grupp.. Inte längre? :o Eller?
MixedStuff Skrivet 20 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 20 Februari 2009 Jag har tänkt att göra en Manga/Animé grupp...Så jag undrar om någon skulle vilja bli med i den gruppen? Annars så blir det ju bara bortkastade pengar Gratis att skapa grupp.. Inte längre? :o Eller? Det kostar men back to topic. Skulle nån bli gå med i gruppen?
MentalogisT Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Skrivet 20 Februari 2009 Jag har tänkt att göra en Manga/Animé grupp...Så jag undrar om någon skulle vilja bli med i den gruppen? Annars så blir det ju bara bortkastade pengar Gratis att skapa grupp.. Nej
prophet Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Skrivet 21 Februari 2009 Jag har tänkt att göra en Manga/Animé grupp...Så jag undrar om någon skulle vilja bli med i den gruppen? Annars så blir det ju bara bortkastade pengar Tror det räcker med en tråd, finns nog inte så många intresserade.
MixedStuff Skrivet 21 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 21 Februari 2009 Jag har tänkt att göra en Manga/Animé grupp...Så jag undrar om någon skulle vilja bli med i den gruppen? Annars så blir det ju bara bortkastade pengar Tror det räcker med en tråd, finns nog inte så många intresserade. Du har rätt ska be nån mod låsa tråden
WASD Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Skrivet 21 Februari 2009 Jag har tänkt att göra en Manga/Animé grupp...Så jag undrar om någon skulle vilja bli med i den gruppen? Annars så blir det ju bara bortkastade pengar Tror det räcker med en tråd, finns nog inte så många intresserade. Du har rätt ska be nån mod låsa tråden Fixat.
Rekommendera inlägg