MixedStuff Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Jag har tänkt att göra en Manga/Animé grupp...Så jag undrar om någon skulle vilja bli med i den gruppen? Annars så blir det ju bara bortkastade pengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Jag har tänkt att göra en Manga/Animé grupp...Så jag undrar om någon skulle vilja bli med i den gruppen? Annars så blir det ju bara bortkastade pengar Gratis att skapa grupp.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Jag har tänkt att göra en Manga/Animé grupp...Så jag undrar om någon skulle vilja bli med i den gruppen? Annars så blir det ju bara bortkastade pengar Gratis att skapa grupp.. NEj? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Jag har tänkt att göra en Manga/Animé grupp...Så jag undrar om någon skulle vilja bli med i den gruppen? Annars så blir det ju bara bortkastade pengar Gratis att skapa grupp.. Inte längre? :o Eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 20 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Jag har tänkt att göra en Manga/Animé grupp...Så jag undrar om någon skulle vilja bli med i den gruppen? Annars så blir det ju bara bortkastade pengar Gratis att skapa grupp.. Inte längre? :o Eller? Det kostar men back to topic. Skulle nån bli gå med i gruppen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Jag har tänkt att göra en Manga/Animé grupp...Så jag undrar om någon skulle vilja bli med i den gruppen? Annars så blir det ju bara bortkastade pengar Gratis att skapa grupp.. Nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Jag har tänkt att göra en Manga/Animé grupp...Så jag undrar om någon skulle vilja bli med i den gruppen? Annars så blir det ju bara bortkastade pengar Tror det räcker med en tråd, finns nog inte så många intresserade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 21 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Jag har tänkt att göra en Manga/Animé grupp...Så jag undrar om någon skulle vilja bli med i den gruppen? Annars så blir det ju bara bortkastade pengar Tror det räcker med en tråd, finns nog inte så många intresserade. Du har rätt ska be nån mod låsa tråden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Jag har tänkt att göra en Manga/Animé grupp...Så jag undrar om någon skulle vilja bli med i den gruppen? Annars så blir det ju bara bortkastade pengar Tror det räcker med en tråd, finns nog inte så många intresserade. Du har rätt ska be nån mod låsa tråden Fixat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg