TiredRacoon Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Du låter ganska besatt av spelet lol. Jag tycker de gör rätt i att gömma det från dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Han är 12 och GTA4 är mycket, mycket värre än GTA VC/SA Nog för att jag undvikit åldersgränser själv så är det lite väl att låta en tolvåring spela ett spel med Mature rating Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 aa vet men en gpng man är besatt :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 aa vet men en gpng man är besatt :oDu verkar j*****t beroende av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Nah jag bara testat det en gång och var kul och jag vill spela det hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 mm.. Kommer han så skiter jag i det.... Fast han kommer la gömma det om han ser mig. men skit i får leta hans rum ut och in :) Japp, och skvallra inte på mamma om du hittar påsen med det hemliga weedet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Nah jag bara testat det en gång och var kul och jag vill spela det heheJa, men i ett av inläggen så skrev du att du måste få spela det NU och att du inte ville vänta. Det är inget livsviktigt som tex mat eller vatten. Det är ett SPEL och inget du behöver. Och om det nu är så viktigt, det finns hundratals spel och välja på. Jag har fått stå ut med att jag inte får spela vissa spel men inte är det så jobbigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Nah jag bara testat det en gång och var kul och jag vill spela det heheJa, men i ett av inläggen så skrev du att du måste få spela det NU och att du inte ville vänta. Det är inget livsviktigt som tex mat eller vatten. Det är ett SPEL och inget du behöver. Och om det nu är så viktigt, det finns hundratals spel och välja på. Jag har fått stå ut med att jag inte får spela vissa spel men inte är det så jobbigt! Det kanske är det för honom? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Nah jag bara testat det en gång och var kul och jag vill spela det hehe Alltså, får du inte spela det för din mamma så är det ju självklart att du inte ska spela det? Lyssna på din mamma .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Säg till din mamma att Gta 4 lär dig mycket engelska :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Säg till din mamma att Gta 4 lär dig mycket engelska :Pväldigt "fin" engelska man lär sig xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Säg till din mamma att Gta 4 lär dig mycket engelska :Pväldigt "fin" engelska man lär sig xD Haha :lol:Aa :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.