Hoppa till innehåll

Vad Är Det Värsta Ni Gjort/varit Med Om?

Gäst aJwant2bme

Rekommendera inlägg

• Svar 64
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

1. Ramlade på dagis och slog i huvudet i en dörrkarm, blödde som f*n ur huvudet och var tvungen att lägga in titanplatta.

2. Ramlade i duschen efter en hockeymatch, slog upp hakan. Blood everywhere ..

3. Fick en trädgren som min kompis hade täljt 2 cm ovanför ögat, har ett ärr kvar efter det. (BLOD FTW)

4. Ramlade i en pulkabacke och bröt 2 fingrar, (landade på en sten mitt i back jävlen)

Och ja, jag har varit med om ganska mycket i livet.

lol du verkar gilla att göra illa dig :P

Lol varför då?

Ja, det är ju inte så att jag är emo

Jag och min kompis har kommit på varför vissa skär sig. För att få pengar av försäkringsbolagen när dom anmäler sina ärr. Smarta människor asså, min kompis fick 17 600 för ett litet ärr i pannan.

Shit! Jag som bara fick 6600 (Kanske inte så 'bara', men ganska lite jämfört med 17600) för mitt stora ärr på magen. (Opererade bort blindtarmen)

Jo men man får ju mer, ju synligare ärret sitter. Handen och huvudet får man mest för tror jag.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Ramlade på dagis och slog i huvudet i en dörrkarm, blödde som f*n ur huvudet och var tvungen att lägga in titanplatta.

2. Ramlade i duschen efter en hockeymatch, slog upp hakan. Blood everywhere ..

3. Fick en trädgren som min kompis hade täljt 2 cm ovanför ögat, har ett ärr kvar efter det. (BLOD FTW)

4. Ramlade i en pulkabacke och bröt 2 fingrar, (landade på en sten mitt i back jävlen)

Och ja, jag har varit med om ganska mycket i livet.

lol du verkar gilla att göra illa dig :P

Lol varför då?

Ja, det är ju inte så att jag är emo

Jag och min kompis har kommit på varför vissa skär sig. För att få pengar av försäkringsbolagen när dom anmäler sina ärr. Smarta människor asså, min kompis fick 17 600 för ett litet ärr i pannan.

Shit! Jag som bara fick 6600 (Kanske inte så 'bara', men ganska lite jämfört med 17600) för mitt stora ärr på magen. (Opererade bort blindtarmen)

Jo men man får ju mer, ju synligare ärret sitter. Handen och huvudet får man mest för tror jag.

Jag skulle inte skära mig i pannan bara för att få några tusen, ärret har man ju för livet, pengarna = POFF

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Exakt hur synliga måste ärren vara? xP

För att gå ontopic: När min kompis var väldigt nära att dö eller bli invalid. Det gäller iof inte mig, men man blev rätt stel av att se på.

Redigerat av Trips
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...