TiredRacoon Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Du får lägga av med *suck* också :) Du säger att du inte är Emo (emotional), men ändå är du så desperat med att få ut dina känslor ;) Sluta försöka vara så himla "UUUUUUUUTTTTT!!!!" :) Var mer lugn med dina "KÄÄÄÄÄNNNSSSSLLOOOORRRR" och skriv text (INTE KÄNSLOR) :) Då uppfattas du mycket mer seriös. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Jobbigt att vänja sig av med något sådant... jag är dålig på sånt, men får väl göra det då. *suck* Du vänjer dig, och undvik mer en 3 punkter så det inte blir Hej...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Du får lägga av med *suck* också :) Du säger att du inte är Emo (emotional), men ändå är du så desperat med att få ut dina känslor ;) Sluta försöka vara så himla "UUUUUUUUTTTTT!!!!" :) Var mer lugn med dina "KÄÄÄÄÄNNNSSSSLLOOOORRRR" och skriv text (INTE KÄNSLOR) :) Då uppfattas du mycket mer seriös. Med emo menar jag det som nästan alla andra menar (sån som skär sig och så vidare, jag har sagt emot allt det där en gång i tiden, men alla bara går emot en då, för det mesta) Jag vill bara visa att jag är glad ju. Och det där var lite väl överdrivet ("UUUUUUUUTTTTTTT!!!!") Jobbigt att vänja sig av med något sådant... jag är dålig på sånt, men får väl göra det då. *suck* Du vänjer dig, och undvik mer en 3 punkter så det inte blir Hej...... Tack du, men läs igenom alla mina inlägg i t ex den här tråden, så ser du att jag inte skrivit mer än 3 punkter ;) Finns tillfällen då jag råkat skriva mer, men jag skriver inte mer än 3 punkter oftast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Personligen tycker jag att det finns två olika fack man hamnar i på fuska. Man kan vara "under 13" vilket betyder att man skriver som en kratta, gör en massa onödiga trådar och är jobbig som f*n eller så är man "en i gänget" vilket betyder att man skriver perfekt och är väldigt bra på något t.ex. photoshop. De som är "en i gänget" gillar att titta ned på de som är "under 13" där de flesta som inte är "en i gänget" hamnar. -.-' Sen gör jag fucking smilys väldigt ofta också, men det säger ni inget om huh? <__<;; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Personligen tycker jag att det finns två olika fack man hamnar i på fuska. Man kan vara "under 13" vilket betyder att man skriver som en kratta, gör en massa onödiga trådar och är jobbig som f*n eller så är man "en i gänget" vilket betyder att man skriver perfekt och är väldigt bra på något t.ex. photoshop. De som är "en i gänget" gillar att titta ned på de som är "under 13" där de flesta som inte är "en i gänget" hamnar. -.-' Sen gör jag fucking smilys väldigt ofta också, men det säger ni inget om huh? <__<;; Hah, du är moderator, de vågar ju inte säga till om det. Men det är väl egentligen lite väl taskigt att ha det så "uppdelat". T ex. Jag är inte speciellt bra på något så, jag kan lite allt möjligt, men är inte superbra på det, och bara för det (och mina onödiga trådar) så hamnar jag " under 13"? Det är väl allt för fel? Borde man inte göra något åt det egentligen? Det ska väl inte vara så på en sida? Förlåt om jag råkade gå off topic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Sen gör jag fucking smilys väldigt ofta också, men det säger ni inget om huh? <__<;;inte precis. I din lilla wall of text så gjorde du bara 2 st. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Jag gillar att provocera. ;] Varför det är så uppdelat vet jag inte, men jag stör mig väldigt mycket på det. ._.' Det är ett litet gäng som härjar och tycker det är "coolt" (inte rätt ord, men på sätt och vis ändå >.<') att tycka att om man inte är som dem så är man en spammis. Det har inte alltid varit så, men på senaste tiden har det blivit allt vanligare, på alla sorters sidor. Det är hemskt. @TheGreatest Ibland är det svårt att komma på rätt smily att slänga in. <__<; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 du har iofs en poäng med det coola gänget. Ser mig själv som neutral och bryr mig inte precis om någon medlem här :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Vem har sagt att det där med att du är tjej gör dig mindre seriös? o: Du skriver att de förmodligen tycker att du är en fjortis som kan mycket om spel och datorer. Har någon sagt det? För då känns det som de har fått lite fel uppfattning. Men jag vet inte, har inte läst allt för många inlägg från dig. Varför skulle det vara fel av dig att vara en aktiv tjej på fuska.se ? Ser inget fel i det. Varför bryr du dig så mycket om de tycker att du är oseriös om det är så som är din personlighet? Då borde du väl inte hänga upp dig på det allt för mycket eftersom det är du och detta bara är ett forum av många på internet? o.O btw, jag gör många smileysar också. Kan inte komma ihåg att någon har påpekat det för mig och jag är inte modd. ;b Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Jag gillar att provocera. ;] Varför det är så uppdelat vet jag inte, men jag stör mig väldigt mycket på det. ._.' Det är ett litet gäng som härjar och tycker det är "coolt" (inte rätt ord, men på sätt och vis ändå >.<') att tycka att om man inte är som dem så är man en spammis. Det har inte alltid varit så, men på senaste tiden har det blivit allt vanligare, på alla sorters sidor. Det är hemskt. @TheGreatest Ibland är det svårt att komma på rätt smily att slänga in. <__<; Men är det inte det som moderatorerna borde se efter egentligen? Att det blir uppdelat, för av jag märkt så läggs det mer tid på att anmäla offtopics än sådant. Visst om det blivit så på många sidor, men de flesta forum och så som jag är i klarar av det, de klarar även av spamforum och liknande, och jag förstår inte varför inte fuska klarar av det. Nu gick jag väldigt mycket off topcid, sry ._. Vem har sagt att det där med att du är tjej gör dig mindre seriös? o: Du skriver att de förmodligen tycker att du är en fjortis som kan mycket om spel och datorer. Har någon sagt det? För då känns det som de har fått lite fel uppfattning. Men jag vet inte, har inte läst allt för många inlägg från dig. Varför skulle det vara fel av dig att vara en aktiv tjej på fuska.se ? Ser inget fel i det. Varför bryr du dig så mycket om de tycker att du är oseriös om det är så som är din personlighet? Då borde du väl inte hänga upp dig på det allt för mycket eftersom det är du och detta bara är ett forum av många på internet? o.O btw, jag gör många smileysar också. Kan inte komma ihåg att någon har påpekat det för mig och jag är inte modd. ;b Nej, ingen har sagt det, men det är det jag tror att de tror att jag är (invecklat allt blev, hoppas man förstår ändå). Det kvittar ju om de har sagt det eller inte, för de går ändå emot mig :huh: Och då är ju "De tror säkert att jag är en fjortis som tror att jag kan allt" det första jag tänker på, eftersom man hört att ofta så är fallet. Jag bryr mig egentligen inte om vad de tycker om mig, jag menar bara att det är fel att de går emot mig och påpekar hurdan jag är, de kan hålla sådant inne för sig själva, det är inget de behöver berätta för mig. Om de tycker att jag gör onödiga och barnsliga trådar, varför påpeka det istället för att ignorera det? Finns egentligen ingen anledning till att då svara på tråden och säga att den är barnslig. Man kan bara strunta i den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Det är lättare att ta hand om inlägg som är störande/stötande om man anmäler dem. Vi kan ju inte se allting hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Ja, det iofs. Ja, så tänkte jag inte direkt :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg