Hoppa till innehåll

Fel Att Vara Aktiv Tjej På Fuska?


Gäst iNexcusablee

Rekommendera inlägg

 

Varför det är så uppdelat vet jag inte, men jag stör mig väldigt mycket på det. ._.' Det är ett litet gäng som härjar och tycker det är "coolt" (inte rätt ord, men på sätt och vis ändå >.<') att tycka att om man inte är som dem så är man en spammis. Det har inte alltid varit så, men på senaste tiden har det blivit allt vanligare, på alla sorters sidor. Det är hemskt.

 

@TheGreatest Ibland är det svårt att komma på rätt smily att slänga in. <__<;

 

 

Men är det inte det som moderatorerna borde se efter egentligen? Att det blir uppdelat, för av jag märkt så läggs det mer tid på att anmäla offtopics än sådant. Visst om det blivit så på många sidor, men de flesta forum och så som jag är i klarar av det, de klarar även av spamforum och liknande, och jag förstår inte varför inte fuska klarar av det. Nu gick jag väldigt mycket off topcid, sry ._.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 63
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst aJwant2bme

Men... du sa emot dig själv, om ni struntar i mig och mina trådar, så lägger jag ju automatiskt inte märke till er, och på så vis kan jag inte strunta i er.

Jag gråter inte, och jag ber egentligen inte heller om hjälp från moderatorerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men... du sa emot dig själv, om ni struntar i mig och mina trådar, så lägger jag ju automatiskt inte märke till er, och på så vis kan jag inte strunta i er.

Jag gråter inte, och jag ber egentligen inte heller om hjälp från moderatorerna.

Vad är då ditt syfte med denna tråd?..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men... du sa emot dig själv, om ni struntar i mig och mina trådar, så lägger jag ju automatiskt inte märke till er, och på så vis kan jag inte strunta i er.

Jag gråter inte, och jag ber egentligen inte heller om hjälp från moderatorerna.

Vad är då ditt syfte med denna tråd?..

 

Att stärka vår uppfattning om henne. Själv tyckte jag högre om henne innan hon skrev tråden.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst aJwant2bme

Men... du sa emot dig själv, om ni struntar i mig och mina trådar, så lägger jag ju automatiskt inte märke till er, och på så vis kan jag inte strunta i er.

Jag gråter inte, och jag ber egentligen inte heller om hjälp från moderatorerna.

Vad är då ditt syfte med denna tråd?..

 

Att stärka vår uppfattning om henne. Själv tyckte jag högre om henne innan hon skrev tråden.

 

 

Meningen med den här tråden var bara att andra skulle få inse att det är uppdelat och att det är fel, och att jag anser att det är fel. Inte att stärka er uppfattning om mig, jag struntar totalt i vad ni har för uppfattning om mig, bara ni håller den för er själva och inte säger något om den inför mig (om det inte är snälla saker såklart :P).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Personligen tycker jag att det finns två olika fack man hamnar i på fuska. Man kan vara "under 13" vilket betyder att man skriver som en kratta, gör en massa onödiga trådar och är jobbig som f*n eller så är man "en i gänget" vilket betyder att man skriver perfekt och är väldigt bra på något t.ex. photoshop. De som är "en i gänget" gillar att titta ned på de som är "under 13" där de flesta som inte är "en i gänget" hamnar. -.-'

 

Sen gör jag fucking smilys väldigt ofta också, men det säger ni inget om huh? <__<;;

Men Draghon är så söt ;) :lol: :D :rolleyes: , därför kan vi inte säga någonting ^^, ´'`\_/O_o\_/´'`

 

:ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men... du sa emot dig själv, om ni struntar i mig och mina trådar, så lägger jag ju automatiskt inte märke till er, och på så vis kan jag inte strunta i er.

Jag gråter inte, och jag ber egentligen inte heller om hjälp från moderatorerna.

Vad är då ditt syfte med denna tråd?..

Att stärka vår uppfattning om henne. Själv tyckte jag högre om henne innan hon skrev tråden.

 

 

Meningen med den här tråden var bara att andra skulle få inse att det är uppdelat och att det är fel, och att jag anser att det är fel. Inte att stärka er uppfattning om mig, jag struntar totalt i vad ni har för uppfattning om mig, bara ni håller den för er själva och inte säger något om den inför mig (om det inte är snälla saker såklart :P).

 

Om du nu struntar helt fullständigt totalt om vad vi tycker om dig, varför göra denna tråd?

 

P.S Jag vet även att du ville visa hur uppdelat detta forum är/kan vara, men säg något som folk inte redan vet : >

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men... du sa emot dig själv, om ni struntar i mig och mina trådar, så lägger jag ju automatiskt inte märke till er, och på så vis kan jag inte strunta i er.

Jag gråter inte, och jag ber egentligen inte heller om hjälp från moderatorerna.

Vad är då ditt syfte med denna tråd?..

Att stärka vår uppfattning om henne. Själv tyckte jag högre om henne innan hon skrev tråden.

 

 

Meningen med den här tråden var bara att andra skulle få inse att det är uppdelat och att det är fel, och att jag anser att det är fel. Inte att stärka er uppfattning om mig, jag struntar totalt i vad ni har för uppfattning om mig, bara ni håller den för er själva och inte säger något om den inför mig (om det inte är snälla saker såklart :P).

 

Men om du gör en sån här tråd då får du ju också räkna med att ta emot kritik!!

VILKET DU INTE KAN.

Och ja här på fuska, så finns det 2 "klasser" att vara i. Det är lite av vad Draghon nämner, man kan vara cool eller tönt.

Vissa av oss medlemmar här vill ha ett seriöst forum, vilket känns hopplöst när det kommer någon och skriver JORDENS alla smileys i vartenda j*vla inlägg.

 

Du nämner något med att vi inte ska lägga märke till dig? Det blir svårt när du skriver i alla trådar. Du skriver inlägg som är faktiskt ganska svåra att förstå vad du försöker framföra till oss.

 

Så framöver, när du skriver dina inlägg, tänk någon minut över vad du ska skriva. När du skriver, använd inte en massa smileys, eller andra irritationsmoment som" Han ba ._. vilket som gör mig cool^.^" Fett irriterande.

 

Sådär, nu har jag framfört mina åsikter.

 

Förresten, det här med att det är två olika klasser på detta forum och att den ena klankar ner på den "lägre" klassen.. Har du hört historien om grodan och skorpionen?

Det var en gång en groda och skorpion som var ute och gick. Sedan så kom de till en bäck som dem skulle korsa.

Skorpionen sade:

-Jag kan inte komma över denna bäck.

Då hjälpte grodan skorpionen över bäcken.

När dem var på andra sidan, så högg skorpionen sin giftgadd i grodan.

När giftet spred sig snabbt i grodan så frågade grodan:

-Varför gjorde du så?

Skorpionen svarade:

-Det hör till min natur.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst aJwant2bme

Vet ni vad? Just nu skiter jag i vilket, för jag kommer inte ens ihåg vad det var jag ville med tråden, jag har totalt glömt bort det, och ni får gärna skriva vidare om ni så vill. (Nej jag ger inte upp, jag har faktiskt glömt)

Och jag ska sluta med alla mina ">.< O.o ._. -.-'" osv, och jag ska försöka vara lite mer seriös, hoppas att det uppskattas och att i alla fall någon lägger märke till det.

@Raptomex : Jag har hört den ja, och det ligger i min natur att vara oseriös och envis. Antar att det var så jag skulle ta budskapet. Och ja, jag kan inte ta emot kritik, det är jag jävligt dålig på, men jag jobbar på det.

Och jag vet att jag skriver i alla trådar. Så jag förstår att det är svårt att inte märka mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...