Str4ndB3rg Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Tror ni jag kan köra GTA IV även fast det står att jag inte kan? Jag klarar GTA San andreas. GTA SaN Andreas Test http://i728.photobucket.com/albums/ww289/NashaaTashaa/LOZLIFDMF_MF_.jpg GTA IV http://i728.photobucket.com/albums/ww289/NashaaTashaa/LOLZISDSDSDASDASD.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gun_man Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Nej, det kan du inte. Du har värdelös hårdvara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 well...du lär ju inte njuta av spelandet precis. Om du nu klarar av att starta det ens så lär det bli väldigt hackigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Vista med 512mb ram? klarar du SA på den datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gun_man Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Vista med 512mb ram? klarar du SA på den datorn? Ser mer ut som om att han har XP tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 (redigerat) Vista med 512mb ram? klarar du SA på den datorn? Ser mer ut som om att han har XP tycker jag. på GTA IV bilden har han vista, och andra speccs är också olika, 2 olika datorer altså. Redigerat 22 Februari 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Vista med 512mb ram? klarar du SA på den datorn? Ser mer ut som om att han har XP tycker jag. på GTA IV bilden har han vista, och andra speccs är också olika, 2 olika datorer altså. nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Vista med 512mb ram? klarar du SA på den datorn? Ser mer ut som om att han har XP tycker jag. på GTA IV bilden har han vista, och andra speccs är också olika, 2 olika datorer altså. nej? haha knappast att du ens kan köra kort spel på den där datorn xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Ne det är från samma dator och jag har vista.. Men kan jag köpa mer RAM minne elller nåt jag suger på sånt här ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 ja det kan du. se till bara att du har rätta minne (DDR,DDR2,DDR3) tror inte du har ddr3 men ändå. och sedan rätt mhz om du vill matcha det minnet du redan har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 När jag har gjort det kan jag få bättre CPu Speed å så? Fast denna datorn e ungefär 11 år gammal jag har köpt massor av delar under åren. Är det bättre och önska sig en ny dator kanske eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gun_man Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Nog bäst att du köper en ny dator, om den nu är 11 år gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.