Hoppa till innehåll

Hur Gör Nì?


Rekommendera inlägg

vad menar du med "sanningen om tomten"?

 

@Draghon det var nog lite för mycket information för en 10 åring ;)

Att han inte finns på riktigt :)

(There, it's OUT!) Stackars unge, kanske blir för mkt för honom.

 

Oo! liez. Hur förklarar du att han kommer till mig varje jul?

 

@Draghon säga att man är yngre än vad man är ju jätte vanligt här ;).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

vad menar du med "sanningen om tomten"?

 

@Draghon det var nog lite för mycket information för en 10 åring ;)

Att han inte finns på riktigt :)

(There, it's OUT!) Stackars unge, kanske blir för mkt för honom.

 

@Draghon säga att man är yngre än vad man är ju jätte vanligt här ;).

 

ja, exakt vad jag tänkte
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Både män och kvinnor kan stimulera anus, bröstvårtor (ja män också, testa!), man kan ta på läppar, nacke och örsnibbar för där finns det väldigt mycket nerver.

 

När det gäller män, så kan man ta på penisen med långa drag, korta drag, skruva. Toppen är väldigt känsligt, ger mycket stimulans utan att man kommer närmare sprutet.

Det sista du sa är sant, toppen kan vara skön

OT: Kör oldskool (asså inget speciellt sätt bara...vanligt:P)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Gör Konami-koden med den (Upp, upp, ner, ner, vänster, höger, vänster, höger, B, A, start). ;)

 

Men det går bra med att använda sig av matolja som man smörjer in den med, sedan smeka den så länge man orkar. Kräver lite övning, men blir sedan riktigt skönt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Både män och kvinnor kan stimulera anus, bröstvårtor (ja män också, testa!), man kan ta på läppar, nacke och örsnibbar för där finns det väldigt mycket nerver.

 

När det gäller män, så kan man ta på penisen med långa drag, korta drag, skruva. Toppen är väldigt känsligt, ger mycket stimulans utan att man kommer närmare sprutet.

det är ju typ då om man håller på mkt där uppe man kommer snabbare enligt mig ^^ så håller jag på med min g-punkt också ;) den sitter på halsen :D mkt nice det Redigerat av Fatal1tyPro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Både män och kvinnor kan stimulera anus, bröstvårtor (ja män också, testa!), man kan ta på läppar, nacke och örsnibbar för där finns det väldigt mycket nerver.

 

När det gäller män, så kan man ta på penisen med långa drag, korta drag, skruva. Toppen är väldigt känsligt, ger mycket stimulans utan att man kommer närmare sprutet.

det är ju typ då om man håller på mkt där uppe man kommer snabbare enligt mig ^^ så håller jag på med min g-punkt också ;) den sitter på halsen :D mkt nice det

 

G-punkten sitter i anus lol. Sen finns det dock andra punkter på andra ställen, men bara en G-punkt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Både män och kvinnor kan stimulera anus, bröstvårtor (ja män också, testa!), man kan ta på läppar, nacke och örsnibbar för där finns det väldigt mycket nerver.

 

När det gäller män, så kan man ta på penisen med långa drag, korta drag, skruva. Toppen är väldigt känsligt, ger mycket stimulans utan att man kommer närmare sprutet.

det är ju typ då om man håller på mkt där uppe man kommer snabbare enligt mig ^^ så håller jag på med min g-punkt också ;) den sitter på halsen :D mkt nice det

 

G-punkten sitter i anus lol. Sen finns det dock andra punkter på andra ställen, men bara en G-punkt.

 

men nu är det så att jag har min ENDA g-punkt på halsen och ingenstans annars!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Både män och kvinnor kan stimulera anus, bröstvårtor (ja män också, testa!), man kan ta på läppar, nacke och örsnibbar för där finns det väldigt mycket nerver.

 

När det gäller män, så kan man ta på penisen med långa drag, korta drag, skruva. Toppen är väldigt känsligt, ger mycket stimulans utan att man kommer närmare sprutet.

det är ju typ då om man håller på mkt där uppe man kommer snabbare enligt mig ^^ så håller jag på med min g-punkt också ;) den sitter på halsen :D mkt nice det

G-punkten sitter i anus lol. Sen finns det dock andra punkter på andra ställen, men bara en G-punkt.

 

men nu är det så att jag har min ENDA g-punkt på halsen och ingenstans annars!

 

Din ENDA g-punkt sitter i anus ;) Punkt slut :P Feel free to påstå att det är din C-punkt eller vad det nu är, men g-punkt = slaskhål.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...