Gäst caru Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Har det snart tror jag >_< Finns iallafall rätt mycket att välja på, som t.ex: Bowling Gustafsvik äventyrsbad Skidor i fjällen Skidor i Ski Sunne och mer grejor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Vi har det man får välja mellan längdskidor, slalom(eller snowboard) eller skridskor. Vi hade det för typ 2 veckor sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Vi hade det i grundskolan (: Jag tyckte nog att de flesta var ganska bra (: Kanottur Björspaning (bor i tält i 2 nätter, sitter vid elden och grillar eller bara är allmänt social och har kul) Bivack ( Gräver en grotta i snön och sover där en natt) Krypa i en korallgrotta. bland annat. (: Det vill jag göra! (: Bara det kunde bli snö här.. >.< Var bor du?Här i norrland är de fullt med snö :P Varberg.. I halland.. Bara slask!! Skittråkigt. Jag har åkt pulka EN gång i år och det var hos min farmor och min farfar i Värmland. När jag var mindre kunde man åka pulka hela vintern här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Vi hade det i grundskolan (: Jag tyckte nog att de flesta var ganska bra (: Kanottur Björspaning (bor i tält i 2 nätter, sitter vid elden och grillar eller bara är allmänt social och har kul) Bivack ( Gräver en grotta i snön och sover där en natt) Krypa i en korallgrotta. bland annat. (: Det vill jag göra! (: Bara det kunde bli snö här.. >.< Var bor du? Här i norrland är de fullt med snö :P Varberg.. I halland.. Bara slask!! Skittråkigt. Jag har åkt pulka EN gång i år och det var hos min farmor och min farfar i Värmland. När jag var mindre kunde man åka pulka hela vintern här. Har åkt pulka treå gånger i år, och alla gångerna var när jag praoade på dagis >.> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Vi hade det i grundskolan (: Jag tyckte nog att de flesta var ganska bra (: Kanottur Björspaning (bor i tält i 2 nätter, sitter vid elden och grillar eller bara är allmänt social och har kul) Bivack ( Gräver en grotta i snön och sover där en natt) Krypa i en korallgrotta. bland annat. (: Det vill jag göra! (: Bara det kunde bli snö här.. >.< Var bor du? Här i norrland är de fullt med snö :P Varberg.. I halland.. Bara slask!! Skittråkigt. Jag har åkt pulka EN gång i år och det var hos min farmor och min farfar i Värmland. När jag var mindre kunde man åka pulka hela vintern här. Ok ;)Jag hade fiske idag, de va ganska kul faktist :D Men jag höll på att frysa tårna av mig :P Snön var så j*vla djup och jag hade gympa skor (dåligt förberred) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilda Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 (redigerat) Vi har också frilufts dag men våran senaste sög -.- Vi fick bara välja mellan 1.Åka skridskor 2.Åka längskidor 3.åka spark 4.åka pulka. Och pulkbacken låg typ 1 km från skolan om man fick gå dit och åka.Och så vart man såklart tvungen att använda hjälm >< Och längdskidor fick man åka antingen på sjön eller i ett spår precis åvanför skolan. Sen fick man åka spark,på typ ett LED eller nåt kul,mm jätte :S Jag valde skridskor,men då vart man tvungen att vara med på nå s.k "skridskoskola" i typ 10 min.. ><' När jag typ gick i 3:an så hade vi slalom med i alternativen men det "blev för dyrt för skolan" >< Fast vi åker med buss till ett stället och åker skidor varje år..Då måste man typ åka 2 varv (1,500 m) Och sen får man åka fritt i en backe jättelång backe,det är askul :D!1 Redigerat 27 Februari 2009 av Wilda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Vi har också frilufts dag men våran senaste sög -.- Vi fick bara välja mellan 1.Åka skridskor 2.Åka längskidor 3.åka spark 4.åka pulka. Och pulkbacken låg typ 1 km från skolan om man fick gå dit och åka.Och så vart man såklart tvungen att använda hjälm >< Och längdskidor fick man åka antingen på sjön eller i ett spår precis åvanför skolan. Sen fick man åka spark,på typ ett LED eller nåt kul,mm jätte :S Jag valde skridskor,men då vart man tvungen att vara med på nå s.k "skridskoskola" i typ 10 min.. ><' När jag typ gick i 3:an så hade vi slalom med i alternativen men det "blev för dyrt för skolan" >< Fast vi åker med buss till ett stället och åker skidor varje år..Då måste man typ åka 2 varv (1,500 km) Och sen får man åka fritt i en backe jättelång backe,det är askul :D!1 Lol?!1500 km :P Du menar väl 1500 meter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilda Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Vi har också frilufts dag men våran senaste sög -.- Vi fick bara välja mellan 1.Åka skridskor 2.Åka längskidor 3.åka spark 4.åka pulka. Och pulkbacken låg typ 1 km från skolan om man fick gå dit och åka.Och så vart man såklart tvungen att använda hjälm >< Och längdskidor fick man åka antingen på sjön eller i ett spår precis åvanför skolan. Sen fick man åka spark,på typ ett LED eller nåt kul,mm jätte :S Jag valde skridskor,men då vart man tvungen att vara med på nå s.k "skridskoskola" i typ 10 min.. ><' När jag typ gick i 3:an så hade vi slalom med i alternativen men det "blev för dyrt för skolan" >< Fast vi åker med buss till ett stället och åker skidor varje år..Då måste man typ åka 2 varv (1,500 m) Och sen får man åka fritt i en backe jättelång backe,det är askul :D!1 Lol?!1500 km :P Du menar väl 1500 meter? Hahaha ja skrev fel sry xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 En på vintern då man kan åka till Romme och lite andra saker. En annan på våren då vi kör friidrott. En till på hösten då man kan välja helt olika saker. Förra året körde jag luftgevärsskytte där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Ängnäs backen, snowboard Paradisbadet, bada Bräntberget, pulka Tavelsjö, fiska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 28 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Ängnäs backen, snowboard Paradisbadet, bada Bräntberget, pulka Tavelsjö, fiska Vi fiskade i Tavelsjö på frilufts dan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Vi ska ha det varje måndag och torsdag i 4 veckor nu. På måndag åker vi skidor och sen brukar vi åka slalom och typ fiska i en sjö där jag skulle kunna ge en femhundring om du får fisk! Nästan i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.