Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Har det snart tror jag >_<

Finns iallafall rätt mycket att välja på, som t.ex:

Bowling

Gustafsvik äventyrsbad

Skidor i fjällen

Skidor i Ski Sunne

och mer grejor

• Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Vi hade det i grundskolan (: Jag tyckte nog att de flesta var ganska bra (:

Kanottur

Björspaning (bor i tält i 2 nätter, sitter vid elden och grillar eller bara är allmänt social och har kul)

Bivack ( Gräver en grotta i snön och sover där en natt)

Krypa i en korallgrotta.

bland annat. (:

Det vill jag göra! (: Bara det kunde bli snö här.. >.<

Var bor du?

Här i norrland är de fullt med snö :P

Varberg.. I halland.. Bara slask!! Skittråkigt. Jag har åkt pulka EN gång i år och det var hos min farmor och min farfar i Värmland. När jag var mindre kunde man åka pulka hela vintern här.
Skrivet

Kanottur

Björspaning (bor i tält i 2 nätter, sitter vid elden och grillar eller bara är allmänt social och har kul)

Krypa i en korallgrotta.

bland annat. (:

Var bor du?

Varberg.. I halland.. Bara slask!! Skittråkigt. Jag har åkt pulka EN gång i år och det var hos min farmor och min farfar i Värmland. När jag var mindre kunde man åka pulka hela vintern här.

Har åkt pulka treå gånger i år, och alla gångerna var när jag praoade på dagis >.>

Skrivet

Kanottur

Krypa i en korallgrotta.

bland annat. (:

Var bor du?

Ok ;)

Jag hade fiske idag, de va ganska kul faktist :D

Men jag höll på att frysa tårna av mig :P

Snön var så j*vla djup och jag hade gympa skor (dåligt förberred)

Skrivet (redigerat)

Vi har också frilufts dag men våran senaste sög -.-

Vi fick bara välja mellan

1.Åka skridskor

2.Åka längskidor

3.åka spark

4.åka pulka.

Och pulkbacken låg typ 1 km från skolan om man fick gå dit och åka.Och så vart man såklart tvungen att använda hjälm ><

Och längdskidor fick man åka antingen på sjön eller i ett spår precis åvanför skolan.

Sen fick man åka spark,på typ ett LED eller nåt kul,mm jätte :S

Jag valde skridskor,men då vart man tvungen att vara med på nå s.k "skridskoskola" i typ 10 min.. ><'

När jag typ gick i 3:an så hade vi slalom med i alternativen men det "blev för dyrt för skolan"

><

Fast vi åker med buss till ett stället och åker skidor varje år..Då måste man typ åka 2 varv (1,500 m)

Och sen får man åka fritt i en backe jättelång backe,det är askul :D!1

Redigerat av Wilda
Skrivet

1.Åka skridskor

2.Åka längskidor

3.åka spark

4.åka pulka.

Och pulkbacken låg typ 1 km från skolan om man fick gå dit och åka.Och så vart man såklart tvungen att använda hjälm ><

Och längdskidor fick man åka antingen på sjön eller i ett spår precis åvanför skolan.

Jag valde skridskor,men då vart man tvungen att vara med på nå s.k "skridskoskola" i typ 10 min.. ><'

När jag typ gick i 3:an så hade vi slalom med i alternativen men det "blev för dyrt för skolan"

><

Fast vi åker med buss till ett stället och åker skidor varje år..Då måste man typ åka 2 varv (1,500 km)

Lol?!

1500 km :P

Du menar väl 1500 meter?

Skrivet

1.Åka skridskor

2.Åka längskidor

3.åka spark

4.åka pulka.

><

Fast vi åker med buss till ett stället och åker skidor varje år..Då måste man typ åka 2 varv (1,500 m)

Lol?!

1500 km :P

Du menar väl 1500 meter?

Hahaha ja skrev fel sry xD

Skrivet

En på vintern då man kan åka till Romme och lite andra saker. En annan på våren då vi kör friidrott. En till på hösten då man kan välja helt olika saker. Förra året körde jag luftgevärsskytte där.

Skrivet

Vi ska ha det varje måndag och torsdag i 4 veckor nu. På måndag åker vi skidor och sen brukar vi åka slalom och typ fiska i en sjö där jag skulle kunna ge en femhundring om du får fisk! Nästan i alla fall

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...