linkofhero Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Hej alla jag har ett problem med mitt Gta Sa. Jag kan inte starta det sen jag fick ett nytt grafikkort men innan så kunde jag spela nån som vet vad man kan göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gun_man Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Får du något felmeddelande? Isåfall, skriv gärna. =) Annars kanske du måste uppdatera ditt grafikkort eller något, vad är det för grafikkort? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkofhero Skrivet 24 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 ne det kommer ingen felmedelande. jag har en EN8800GT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 ne det kommer ingen felmedelande. jag har en EN8800GT http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us Där väljer du grafikkort. operativsystem(XP, VISTA) sen searchar du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkofhero Skrivet 25 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 ne det kommer ingen felmedelande. jag har en EN8800GT ne det hjälpte inte :( ne det kommer ingen felmedelande. jag har en EN8800GT http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us Där väljer du grafikkort. operativsystem(XP, VISTA) sen searchar du. ne det hjälpte inte :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Testa installera om spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkofhero Skrivet 25 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Testa installera om spelet? det har jag också gjort :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Testa installera om spelet? det har jag också gjort :huh: Har du köpt spelet elr har du laddat hem det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkofhero Skrivet 25 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Testa installera om spelet? det har jag också gjort :huh: Har du köpt spelet elr har du laddat hem det? jag köpte det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkofhero Skrivet 28 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Jag kan spela nu :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkofhero Skrivet 16 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Hej jag är bra på nåt xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Onödig bump låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg