Rhino Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Vad ska jag köpa för spel? Jag har 850Kr att handla för på GameStop, så vilket spel rekommenderar ni? För jag vill inte elda upp pengarna på ett skit spel! Skit snällt om ni kunde skriva vilka spel som är bra och vilka som inte är bra! /Senshi ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 bra spel: Little big planet killzone 2 resistance 2 call of duty world at war Uncharted (gammalt, skit kul, har trophies och så är det billigt 200 kr+ att det kmr en tvåa av spelet) Det är några spel som jag rekomenderar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RastaBoy Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Oh: Silent Hill: Homecoming Fear 2: Project Origin (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Killzone 2 LittleBigPlanet COD WAW Battlefield Bad Company Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Killzone 2 och Uncharted: Drake'sFortune ärtvå spel du måste ha. Du har nog råd med båda också skulle jag tro, kanske att du får lägga till 100:-, men det är det värt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Uncharted : Drakes Fortune Det ända jag riktigt varmt kan rekommendera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Little Big Planet! De verkar grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Killzone, hade tänkt att köpa det idag (X men det blev Siren Blood Curse (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Killzone, Dead Space, F.E.A.R 2, Call of Duty 4/World at War, Fallout 3, Little Big Planet, Resistance 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IlDuce Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Saint's Row 2 skate. Grand Theft Auto 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Skate 2, Killzone 2 elr ja....FEAR 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Little Big Planet Killzone2 GTA IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.